Pausen i Gossip Girl...

Just nu mår jag verkilgen as kass! Igen...Jag har feber och har nog fått igen för att jag hålligt igång precis hela dagen. Först till Ellen för klippningen, blev en mohawk :), sedan hem till farmor och farfar för att fira mors dag, har gjort det alltid :)
Men som jag hade kunnat sätta pengar på har Andy struntat i att handla något från Ruben. Jag vet att det låter töntigt men vi har det jobbigt nu och han vet hur mycket mors dag betyder för mig men ändå kan han inte ta tiden att hitta något till mig från Ruben..Även fast ajg inte väntade mig något alls så blir man ändå ledsen och det vet han att jag blir :/
Jajja det är väl bara försöka vänja sig...
Ja som ni ser är det inte en sån bra dag som det kunna vara..Men jag är iaf cool i håret haha :)
<3

Kommentarer
Postat av: Gynning

Hej gumman!!



Hoppas du mår bättre snart och bry dig inte om att du inte fick någon present igår även om det känns jobbigt. Så fort Ruben kan springa till affären så kommer du få massa fina morsdagspresenter, och när man läser din blogg så förstår man hur glad och lycklig Ruben gör dig och hur mycket han tycker om dig och det är så mycket mer än en liten present. Men jag förstår dig men försöker göra dig på lite bättre humör.

Hoppas vi kan träffas snart gumman. HA det bra. Puss

2009-06-01 @ 10:45:53
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jo det är jätte bra med mig =) livet börjar leka igen, hur ät allt med dig? Hur går det med jobbletandet? Ha det kanon snäckan!

2009-06-03 @ 08:12:38
URL: http://misscrona.blogg.se/
Postat av: Fanny Backman * - The best you never had

vilken fin blogg!



Btw

Har frågestund i min blogg idag, kika gärna in oh ställ en fråga! :)

2009-06-03 @ 12:18:31
URL: http://faannybackman.blogg.se/
Postat av: Fanny Backman * - The best you never had

vad jobbigt :( hoppas du blir bättre snart! :)

2009-06-04 @ 15:49:42
URL: http://faannybackman.blogg.se/
Postat av: Emilia

Klart att det var jobbigt när det tog slut, på många vis, men det var rätt beslut. Fastän det var rätt att det tog slut så var första månaden piss, man förlorar ju en bästa vän. Efter det har det bara gått uppåt, och idag känns allt kanon. Så nu i efterhand kan man konstatera att vi gjorde helt rätt =). Vad tråkigt att det är svårt att hitta jobb bara för att man har barn. Skulle ju vara tvärtom. Hoppas att du får en trevlig helg! Krams

2009-06-05 @ 12:50:21
URL: http://emiliacrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0