Kommer igen! Vänta bara!

Haha ja så har det gått någon dag till...Och ni som läser denna bloggen lite oftare har nog fattat att ajg inte fick jobbet som jag sökte :( Men hon var väldigt snäll och tyckte jag var en snäll och trevlig tjej och skulle höra sig för om det inte fanns något annat jag kunde göra där. Och det var ju hemskt trevligt att hon tyckte det :) Så just nu har jag sån sjuk panik över hur vi ska klara det! Men jag har sökt över 100 jobb sedan jag började och han än så länge inte fått något men å andra sidan så söker jag även jobb som inte finns eller som jag inte har kvalikationer för alls. Jag söker allt som jag Kan jobba med. Ska till ICA i höllviken och i limhamn snart så vi får hoppas att det kan bli något för det har ajg ju verkligen kvalikationer till :) Jag gillar ju verkligen att jobba med det också...Inte på Malmborgs bara för det är nog de sämsta cheferna där som man kan tänka sig och jag tror inte någon som jobbar där tycker om dem över huvud taget! Och jag hoppas bara att jag en dag får chansen att säga det till dem!Eller att någon annan gör det. Detta har för er som inte vet inte med bara min situation att göra utan dem är verkligen sämst...
Och nu är det extra tråkigt för min lilla Ubis älskling är dålig. Han har krupp hosta stackarn så varje gång han hostar låter det som om vi har en hund hemma :) Men vi har plockat fram lite nya leksaker och ändå varigt ute en liten stund idag så det är nog inte så jätte jobbigt så som vi kämpar för att han ska ha det bra :) Och Andy har varigt med honom mycket idag och kom för första gången på Mycket länge och sa att han och Ruben skulle gå ut en stund :) Väldigt trevligt så jag passade på att diska och städa utan ett plåster runt benen :) Som ni ser på alla :) så har jag det väldigt bra även fast det är extra jobbigt just nu, men vi kommer igen ska ni se! Gäller att vara optimist!
Och om jag inte skriver så mycket nu är det mest för är jag inne på datan så är det för att söka jobb eller kolla mejlen :/
Och jag är ju ingen data människa direkt!
Hoppas allt är bra med er annars! Nu ska jag fortsätta städa, I love it!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0