Ja vad ska man säga...

Nu är det nästan en vecka sedan jag skrev sist...Anledningarna till att jag inte skrivit är många, mest är det: Ingen lust och ingen tid. Jag har liksom prioriterat annat!
Jag önskar många gånger att ajg kunde bli rik som Kenza blir på sin men jag har absolut inte intresset att sitta här. Men det hade kasnke ändrats om man hade haft många läsare eller om man hade fattat hur man ska göra för att tjäna lite pengar på det :) Apropå pengar så har jag fortfarande inte fått mina tider än...Kul! Fattar inte hur det kan vara så svårt ärligt talat.
Jajja det har väl inte hänt något nytt speciellt som jag kan komma på och jag varker orkar eller kommer ihåg sakerna som hänt sedan juag skrev sist haha. Det kanske dyker upp emellanåt sen :)
Idag skulle vi iaf till vårdcentralen på återkontroll för Rubens öron men det blev inget pga att de var fel i deras datorer så vissa tider försvann...Gissa varför jag bytat till Näsets läkargrupp..
Stötte iaf på Flossy(Sofie) där, hon satt och stack i en söt liten dam när jag kom men sedan så sa vi snabbt hej och lite annat. Det var bra med henne iaf och det är ju alltid kul att höra, glömde säga till henne att hon kunde ju höra av sig så kan vi fika nu när hon pratiserar här...Jajja..
Så vi gick iaf hem med en ny tid. Sedan kom sis över för att snacka litt, väldigt trevligt :) Även mamma tittade förbi och hon har minsan alltid något smarrigt med sig! Men innan mamma kom så stämplade Ruben sig...Han snubblade när han gick förbi bordet och hamnade med hakan på det såg det ut som och satte nån tand rakt igenom läppen..Ajaj men han blev inte så ledsen tycker jag för sånt göt ju riktigt ont...Been their done that :) Nä men det är bra nu med min lilla neger haha!
Nä nu ska jag lägga mig i soffa och kolla Greys och kränga glass. Föresten jag är nog uppe i mina kilon, eller det känns så iaf. Vi får se i morgon ska ju hem till mamma då. Ska nog också träffa Emma H och hennes lilla LInnea, var ju ett tag sedan sist...
Ha det bra så hoppas jag att jag fått stinget tillbaka för er som faktiskt tar er tid och kanske tom längtar efter mina väldigt meningsfulla inlägg :)
Puss till er!
<3

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja det tycker jag! För vi längtar! =P

Håller tummarna för dig =)

Puss

2009-05-07 @ 13:03:00
URL: http://tinkibell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0