God middag och trevligt sällskap trots feber.

Nu är vi nästan precis hemkomna från Britten där vi haft väldigt mysigt och ätit mycket gott som vanligt :) Och idag var även Andys bror Marcus hemma från stockholm så det var ju extra trevligt. Och Ruben fick fina saker av honom och Li som dem ittat i London och så fick han några paket russin av mormor Britten :)
Ruben hade jätte kul där men man märker på han så tydligt i allt han gör att han faktiskt mår väldigt dåligt. Han hade väldigt hög feber idag så vi övervägde att inte åka men så vet ju både jag och Andy att även om Ruben är sjuk så tycker han det är så himla mycket roligare någon annan stans än hemma och han bestämmer ju själv vad han orkar med så när det började slutta med humöret och han var trött så åkte vi hem. Ruben är som sin mamma att det krävs 40 graders feber för att få oss att ligga lite still :)
Jag är så lycklig som få vara din mamma!
Nu ska jag sova för inatt har jag inte sovigt många timmar för jag har tagit hand om Ruben och idag skulle en massa saker göras som tex tvätt. Så jag får se, jag sattsar på att jag fixar att hålla ögonen öppna i max en timme till haha.
Ska iofs kolla min mejl först :) Ha en trevlig kväll!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0