Fika och en blus faktiskt!

Idag har jag varit inne hos Ellen i stan och vi fikade lite men mest snackade vi faktiskt en massa bara. Vi skulle prata igenom hur hon ska klippa mig på söndag för då ska hon göra sitt gesell prov (eller hur det stavas). Hon var riktit nervös men hon är riktgt duktig så det kommer gå super och jag ska göra allt jag kan för att hon ska klara det :)
Nä sedan innan jag skulle gå hem så gick vi in på indiska , en favorit affär verkligen, och där hittade vi båda lite inredningsfint. Efter hon hade gått så gick jag en snabbis på H&M för att titta lite eftersom jag aldrig är i stan och jag har fått tillåtelse av Andy haha att köpa en tröja :) Och jag hittade faktiskt en också, en vit pyjamas skjorta eller hur jag ska förklara...Den är iaf perfekt och precis vad jag varigt ute efter för den kan användas både vardag och fest :) JAg lägger upp den någon gång när jag har den på mig! Finare så för den ser nog bara plöfsig ut nu speciellt också eftersom det är storlek 40 haha...Men det var coolt tycker jag!
Nu sitter jag ensam för min lilla prins sover sött i sin säng och Andy stack hem till Chrisse för att kolla film..Jag får se vad jag hittar på, blir nog film här också och kanske lite nagelfix och annat smått och gått..:)
Jajja nu ska jag börja min ensam kväll, take care!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0