En bra intervju!

Nu kommer ett till och det har inte gått en vecka emellan :)
Jag har nästan precis kommit hem från intervjun på jobbet som jag har sökt och det känndes bra. Men hon har några andra som ska komma på intevju idag också...Men hon ska ringa i morgon så jag vet inte om det blir så mycket sämn inatt :/ JAg är fortfarande helt nervös och ni skulle sätt mig innan jag åkte haha. Men nu ska vi snart på simsim så då kommer jag bara ha roligt med min älskade lilla udit och glömma mina bekymmer :) Det är bra med barn på det sättet för dem får en alltid att glömma tråkiga saker en stund :) Måste också säga att ibland känns han så himla stor, han fattar så mycket nu...Eller han har fattat mycket ett tag men det är bara mer och mer saker man ser att han förstår :)
Nä tänkte skriva mer sedan men vi får se hur det blir med den saken ...
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0