Väldigt härlig dag, och vilket väder det varigt!

Idag har varigt en händelserik dag :)
Stina, Chrisse och Bollan var över igår kväll och kollade film och så, jätte mysigt men ingen super film. Det blev efter Chrisses och Bollans konstiga smak haha. Den hette The Wakness tror jag och handlade om en ung kille som var knarklangare...Absolut ingen anna handling....Jajja en bedrift var iaf att jag såg nästan hela haha.
Men iaf så skulle Stina kolla på en tjejkompis barn som spelade fotboll idag och Andy skulle spela match så hon skulle stanna och se matchen med mig och Ubis.
Så Andy lämnade mig hos Stina imorse vid 9.45 sedan gick Stina, jag och Udit till en lekplats och lekte sedan åt han lite innan han somnade i vagnen..Ville inte sova innan vi stack så han var ju super trött.
Sedan koollade vi på matchen med Andys föräldrar som vi sedan gick hem till för att fika :) Jätte mysigt ävn fast jag försvan en h för att sova...Skulle följt med Stina hem till hennes kompis för en drink kväll men det blev sent för mig igår och jag orkar ärligt inte en sådan dag till, sover ju så dåligt i veckan och jag blir på så dåligt humör mot Ruben om jag inte får sova...Och det vill jag ju såklart inte! Men Stina förstår, får hitta på något med henne nästa helg om hon vill så klart!

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa för att vi ska äta middag. Blir en härlig Thai soppa med färska grönsaker och kokos mjölk i, det är verkligen det godaste som finns. Han ni aldrig ätit en rätt med det så gör det, ni kommer bli frälsta! Speciellt om man har lite härliga scampi till, mmmmmmmm! Sedan ska min brors, ja vad ska man säga inte flikvän men potentiell sådan äta också och hon verkar väldigt trevllig. Men min bror är så fin och snäll och träffar bara yjejer som är det också :)
Ruben sover nu men vi ska väcka honom snart för att han ska upp innan han ska somna om igen vid 8... Han ska bada, äta gröt och borsta tänderna. Min älskade prins, det är så underbart att vara mamma!
Nä ha en trevlig lördag och glöm inte Robinsson, känns ändå som ett ganska trevligt försök tycker jag!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0