Inte så kul idag tyvärr...

Tänkte skriva god morgon men det är det ju knappast just nu :) Men det känns så för här hemma har vi inte riktigt kommit igår än. Ruben kunde inte somna igår förens vid lite i 2 någon gång när jag tog över så kunde han somna in och sov någon timme. Sedan var det upp och hoppa kl 5 för min del i morse. Men eftersom det var en sådan jobbig natt för oss alla tre så stannade Andy hemma idag så jag inte skulle behöva ta Ruben själv och det är jag tacksam för. Dels för att jag aldrig sover ordentligt och för att idag har han inte varigt en rolig kille. Eller jo ibland kommer den glada unge jag känner fram bakom eländet som är idag.
Han är lite snorig men mer "sjuk" än så är han inte så det känns inte som att det riktigt är därför han är så ledsen. Han har iofs tänder som är påväg ju så det är kanske dem.
Nu håller Andy på att börja med gulaschsoppan som vi ska ha till ikväll. Så gått det luktar kan jag säga!
Nä nu ska jag umgås med min son och försöka få honom på bättre humör...
Jag hade egentligen tänkt att vi skulle ut och leka på någon lekplats och eller kanske gå till Vellingeblomman men det blir ju inte av. Får ta tag i lite saker här hemme så mamma slipper göra så mycket när hon kommer hem. Jag menar Andy har ju redan hjälpt pappa en massa på eget bevåg och jag kan ju bara inte vara sämre haha.
HA en toppen dag trots det tråkiga vädret! Så kommer jag lägga upp bilder ikväll från gårdagen och kanske något från idag om vi tar några :)
<3

Kommentarer
Postat av: Krullan

GRATTIS till att gynbesöket gick så bra. Hoppas nu hon tar tag i det så du mår bättre :)

PUSS

2009-03-04 @ 16:02:23
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch din stackare sånna dagar och nätter e aldrig roliga brukar oftast vara så här hemma också. hoppas det blir bättre i natt kram

2009-03-04 @ 18:00:35
URL: http://ssoooffii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0