Trött liten grabb!

Nu sover min lilla kid :) Han däckade vid matbordet så trött han var stackarn...Men jag förstår honom! Det var meningen att han skulle sova i morse men det ville han inte så vi tog vårt pick och pack och gick till babycafét i alla fall. Det fick bära eller brista.
Han gick dit själv en liten bit och vi mötte Diana och Ronja påvägen...
Det gick jättebra där..Pratade lite med några mammor och Ruben lekte lite för sig själv när vi inte sjöng :)
Han är så söt, han bara går och pular för sig själv och bara myser..Många av dem andra bara plöjer fram, som Ruben i vanliga fall gör...Vet inte varför han är så tillbaka där..Kanske för att det är så många!?
Jajja han tycker det är kul i alla fall och det är ju huvudsaken!
Nu är det dags för hem till gården och till det blir det någon toblerone bit som vi fick av mamma och pappa efter deras Italien resa :) Mums!



Han kolla färdigt på hem till gården och det var ett fruktansvärt spännande avsnitt. En jätte explotion bla! Måste kollas på om missat! Hoppas du såg det krull!
Annars har också Ruben hunnit vakna, äta lunch, bajsa på nya mattan och kastat en leksak på min näsa...Som om inte den är tillräkligt stor redan! Jajja :)

Föresten bilderna är från igår :)
<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej=) jag vill bara berätta för dig att du verkar vara en helt otrolig människa! stå på dig och fortsätt i samma stil! / N

2009-03-12 @ 22:38:02
Postat av: Krullan

Hihi, ja jag såg det... Sadie var en ond flicka!

blir helt rörd när det är såna "katastrofer" i en sån händelselös serie. Usch... Kommer missa det imorron... :(

2009-03-13 @ 00:25:57
URL: http://krullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0