Kärlek i fam annerlunda

Just nu är det familjen annerlunda som gäller på tv:n:) Jag älskar de programmet. Det är helt underbart att se dem föräldrarna med alla fina barnen. Till Andys förskräckelse så avskräcker inte detta programmet mig att vilja skaffa mindre barn utan jag ser bara all kärlek som alla får! Mina kompisar tycker jag är knäpp men jag älskar verkligen barn, dem är ju helt underbara. Jag känner nu att jag är ganska så lik hon från södertälje. Eller så är det kanske så att jag vill vara lik henne för hon verkar verklgen vara en super bra mamma och hon har samma värderingar som jag har...
Nä men så här är det i mitt liv, barn är anledningen till att jag lever!

Trodde nu att jag skulle skypa med Cicca men hon har inte kommit in än så det verkar inte bli av idag heller, men vi får se. Hon mår iaf bra för jag läste på hennes blogg innan :)

<3


Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack :).. ja jag burkar se på de varje vecka, så kul att se :P

2009-03-03 @ 10:45:44
URL: http://ange1ica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0