Mys med korv!

Jag ska börja med att säga att jag faktiskt skrev ett långt inlägg igår när jag kom hem från gympan men det hela raderades för att denna datorn är en .......! Jag blev så sur att jag struntade i att skriva ett nytt!
Men nu så :)
Till igår då, när det inte hände något speciellt allls. Fick sova på natten och på morgonen och det var ju trevlgt, inte för att Andy sa det jag ville utan jag bad honom snälla snälla så gick det bra :) Jajja jag ska ju vara glad att han gick med på det! Annars handlade vi, bror tittade förbi och lekte lite, mycket kul för det var ett tag sedan. Sedan innan gympan gick jag så klart över till Filke och snackade lite skit :) På gympan tog jag i så jag ville kräkas men det gör jag varje gång. Är lite jobbigt nu när jag inte tycker mig se något resultat...Men jag hoppas dte kommer igen :) Nästa vecka har Stina bestämt att vi ska börja springa också och så la jag och syrran till att vi antingen ska boxa på hennes säck, göra den där videon med Carmen Electra eller in pilates dvd :) Och vem är jag till att säga nej!
När jag kom hem hade Andy lagat bröd av jästen som vi köpte för halva priset....Snålt eller med tanke på att en sån kanske kostar 2 kr....Usch nu är det illa hahaha

Idag var det BVC och jag hoppades på att han skulle ha gått upp en massa men icke....Han hade gått upp 300 gram på 2 mån .... Jajja det var tydligen ingen fara för att han ändå är så pigg och hon trodde inte heller att han hade någon allergi som jag trott...Men vi får se...Hoppas inte så klart!
Nu har Ruben badat klart så ag ska smörja honom och mysa med min lilla korv i soffan!

Natti
<3

Kommentarer
Postat av: carolina

hej gumman .. sugen på att komma hem till och och kolla lets dance och äta middag?? puss

2009-03-27 @ 09:28:00
URL: http://linisfranovan.blogg.se/
Postat av: carolina

hej gumman .. sugen på att komma hem till och och kolla lets dance och äta middag?? puss

2009-03-27 @ 09:28:23
URL: http://linisfranovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0