Mmm söndag...

Jag har så sjukt ont i mina knän för jag har bara ränt runt hela tiden :)
Trodde nu att jag skulle skypa med syran mest för att mamma också skulle kunna snacka med Cicca. Syrans mobil funkar nämligen inte så de har inte pratat på några dagar nu. Men Cicca har inte kommit in än så jag får väl hoppas att hon kommer in snart!
Jennifer och hennes familj kom över idag :) Det var llite kaos för varken Sierra eller Ruben hade sovit middag så humöret hos dem var inte på topp, men de rännde runt en del ändå så klart :) Söta underbara ungar!
Vi passade också på att färga Jennifers hår nu när grabbarna var med och kunde titta till kidsen. Jag tyckte det blev jätte bra men det blev inte riktigt så blondt som hon ville ha så hon var inte helt nöjd, men hon sa att det nog behöver sjunka in bara. Hoppas det!
Vi käkade någon god curry kyckling med ris eller bulgur. Var jätte gott, och till det blev det lite vin..Och det är ju alltid gott haha.
Här är bilderna från idag. Både jag och Jennifer bloggar men vi båda glömde att fota haha. Men visst blev det några. Kolla in våra fina ungar bara! Underbar!
Ruben är så sör mot Caspian där på bild 4 :) Han tar fint men han petar i ögat, sådär bra kanske...



Btw filmen som jag såg igår heter Role Models...Cicca påpekade att jag glömt skriva det : b

Jag tycker föresten att det ska vara mer komiker program på tv! Jag älskar det!
Men det har ju annars varigt en bra tv kväll för det är ju först One Three Hill och sedan Gossip Girl, LOVLEY!
Nu ska väl jag och Andy ha en myskväll när han slutat kötta i sig chips haha..Trevlig kväll!
<3


Kommentarer
Postat av: sophie

gud va stor han har blivit och så söt han e han kommer få det tufft bland flickorna sen.

2009-03-02 @ 09:00:18
Postat av: Gynning

Jag kan inte på tisdag men följer nog med nästa tisdag om du ska dit. Behöver verkligen komma i form nu. Hoppas allt är bra med er, har mått skit med allt med andreas men nu kommer han hem så får vi se vad som händer.

2009-03-02 @ 09:42:36
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0