Lite dålig på att skriva..

Ja så skrev jag inte igår heller men det hände ehller inget som jag kännde var värt att skriva om.
Det ända vi gjorde var att städa och göra massa annat liknande tråkigt :) Men lite kul blev det ändå på kvällen för vi gick till Willys och handlade både chips, dippa, godis och läsk :) det brukar vi verkligen aldrig göra, brukar inte ens handla bara en av sakerna! Sedan var det ju One Three Hill och Gossip Girl, lovley! Sedan somnade jag igen hahaha
Men måste nämna att Ruben nästan gick hela vägen till Willys själv och sedan gick han lite där inne och en liten bit hem...Han är så duktig men väääldigt nyfiken så när man packar på sig ytterkläderna för att gå ut och gå med honom så får man inte glömma att ta på sig tålamådet också! Han ska verkligen pilla på allt och mamma tänker just nu- "Mmmm men vem är hans mamma?! Är det konstigt att han är så eller?"
Just nu sitter jag på syrans säng medans hon ligger bakom mig och pluggar :) Ruben ligger däckad i sin vagn efter simsim idag :) Han drack upp halva poolen nästan, gris! Jag fick bara upp en massa tankar om vad för skit som simmar omkring där...Urk!
Asså jag tycker verkligen det är äcklligt med simhallar för att jag har jobbat på en..Jag jobbade som badvakt på Vanningen i Vellinge och innan man började på morgonen och innan man gick hem på dagen så städade man jätte mycket! Det är nog det renligaste badhuset ever! Men man ser också hur jävla mycket skit och snusk där är och tänk då dem som inte städar så mycket som vi gör!
Men å andra sidan så tycker jg inte det är lika äckligt att äta gjord och så, eller sand från sandlådan gör jag för där kissar katter!
Nja jag tror nog att jag inte bryr mig så mycket och vill nog gäörna framstå som det men tycker egentligen att det är ganska äckligt med all sorts skit...Inte så mycket egentligen när det kommer till mig själv för jag kan liksom sålla bland skiten haha men Ruben fattar ju inte vad det är han stoppar i munnen! Han får tex inte gå på min lillebrors rum ens! Haha!
Jajja nu vet ni det om mig !
Idag annars hoppas jag att Andy ska säga att - " Babe jag tar Ruben båda natt och morgon så du kan få sova. Jag vet ju att det är på tiden att jag ställer upp för dig som du gör för mig! Du är så fin, jag älskar dig över allt annat. Jag ska bli bättre på att göra gentjänster till dig!"
HAHAHAHA IN MY DREAMS! Lät fantasin sväva lite där men iaf hoppas jag att han ska säga det med sömnen :)
Vi får se...
<3


Kommentarer
Postat av: Ida Lindborg

Asså ååh, jag är så avundsjuk på er som får träffa din gulliga unge varje dag<3<3<3

2009-03-24 @ 17:17:09
URL: http://minilindborg.blogg.se/
Postat av: Gynning

Fina bilder babe! Synd att inte snyggingen själv är med ;-)

2009-03-25 @ 09:48:31
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Krullan

OH så söt han är :)

2009-03-25 @ 22:55:41
URL: http://krullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0