Muffin och klänning.

Ja jag skrev ännu ett inlägg igår som bara frsvann. Dock hemma hos mamma och pappa för att internet helt plötsligt la av och pga min icke intressanta blogg period så skrev jag inte om det heller....
Men nu så hoppas jag verkligen att detta kommer med annars blir jag ärligt galen :) Fast det vet ju alla att jag är mohaha.
Som idag tex kom Cicca över och hon såg fruktansvärt snygg och fräsch ut (mer än vanligt) för att hon hade klippt lugg härom dagen. Helt underbart snjasigt var det verkligen! Och ni som känner henne vet hur snygg hon är i vanliga fall...Ännu snyggare nu! (Gissa om hon kommer pipa om att jag skriver sähär hahaha) Jajja iaf så blev jag också sygen på att känna mig snygg, vilket var ett jävla tag sedan! Så jag tänkte att jag också skulle klippa mig och det gjorde jag :) Just nu vet jag inte vad jag tycker, varken eller kanske...Vi får se behöver nog göra lite mer med det...Aaa får se, får fråga Stina idag vad hon tycker!
Måste berätta lite om dagen igår för alla släkt och så...Var hemma hos mamma under dagen och på kvällen så mös vi bara...Thats it!
Idag var det en lugn morgon och jag fick sova lite :O Sedan har vi städat....igen...Och så har Andy bakat , mmmmmm.
Det blev muffins med hallon, citron, jordgubbar och choklad :) Låter ganska så smarrigt va?!
Så det ska vi smaska på ikväll. Mamma och Cicca var ju här idag så dem har redan smakat och dem fick bra betyg som vanligt eftersom Andy gjorde dem...Hans mat och bak är väldigt uppskattat av min familj :) Med all rätt!
Så nu ska vi snart äta bakpotatis med en kötta bid! Andy hade tydligen hittat "billig" färdig beasås...Jajja....
Ruben sover just nu men han har varigt väldigt glad idag. trevligt!
Ha en trevlig fredag!
<3



Så här kommer lite bilder som jag lite lovat :)
Först på mamma och Uben när vi leker med kameran, snygging jag är haha men jag bjuder på mig själv! Sedan en från häromdagen när han hade badat. Så jävla söt i sin lilla frilla och i den mega stora pyjamisen haha.
Sedan är dem andra från när vi tittar på fåglarna upp i träden i parken på vägen hem från mamma igår. Han försöker låta som dem haha.
Sedan är dem andra på hur det blev med de underbara "skötkisset" :) Nu är alla hans saker på den sidan nästan, det gör att det blir mer plats och inte så stökit, iaf inte över allt haha.
Sedan är det min studentklänning. Först framifrån sedan bakifrån. Den sista är på botten av klänningen och så ser det ut i alla "avslut" på klänningen om ni förstår. Den är Väääldigt urringad men det är faktiskt jätte snyggt på no bröst männiksor :) Även fast jag hade lite mer då!
Ska se om mamma och de har någon bild när jag har den på mig för det har jag inte själv.
Håll till godo.

Kommentarer
Postat av: Ida Lindborg

Fina kusin och fina unge, jag måste komma och hälsa på er någon dag<3 Skit fin klänning med, anar att det är patricia som gjort den! Hon är gryym! <3

2009-03-28 @ 12:05:30
URL: http://minilindborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0