Ja lite från dagarna som jag inte skrivigt på! Massa lycka!

Ja anledningen till att jag inte har skrivigt försen nu är för att igår var jag verkligen inte människa! Jag var sååå fruktansvärt bakfull! Inte alls roligt, men i lördags kväll hade jag toppen kul!
Vi åkte först hem till farmor och farfar för att äta middag som verkligen var jätte god, som vanligt!
Sedan lämnade min bror och Andy mig hos Emma och det var så klart kul att träffa alla. Många gamla vänner osm man inte sett på ett tag :)
Sedan var det bara mys, snack och drckande hela kvällen tills Elina kom och hämtade mig och sa att dem sticker ut nu om jag skulle med och det ville jag...Det är lika bra eftersom jag inte vill gå ut hur mycket som helst då jag är en riktig hemma mamma som myser hellre med sin underbara unge :)
Men jag hade verkligen jätte roligt ute. Först var vi på Koi på lilla torg. Det var helt ok men  inget ställe jag kommer gå på igen, lite för...Ja inte riktigt min stil på folk eller så...
Sedan gick vi till Etage där jag inte varigt på måånga år men det var jätte kul. Träffade en massa som jag kännde och det är ju riktigt kul :)
Men fy fasiken va full jag var hela kvällen. Var ju inte heller hemma förrens 5 på morgonen och då hade Ruben vaknat så jag sa till Andy, mot mitt bätttre vetande att jag kunde ta Ruben eftersom han under natten fått feber. Men jag bara somnade hela tiden så Andy fick gå upp ändå. Men bara tills mamma och dem kom hem för sedan tog dem honom :)
Nä typiskt att han blev dålig! Hade ju räknat med att jag kunde ligga hela morgonen som han gjorde förra helgen men nä....
Jajja sedan den dan efter tre h sömn så fick jag ta mig upp och plocka undan för att åka hem..Ida kom hit och va med oss lite vilket så klart var jätte kul :)
Sedan kom Andys föräldrar över för att träffa Ruben och då fick han en vaxduk som vi velat ha, jätte gulligt!
Idén fick jag när jag var över hos Emma H  och hennes lila familj då dem hade en sådan till Linnea. Verkligen jätte bra då Ruben är ett riktigt svin när han äter hahaha

Idag har vi varigt på babysim som vanligt och det var ju jätte kul. Trodde Ruben skulle somna som vanligt på hemvägen men icke...Han har varigt vaken hela dagen för mamma kom över innan och pappa också, och då kan man ju bara inte sova haha...Sedan har vi varigt och handlat också så han har inte riktigt haft chansen men då sover han väl förhoppningsvis mycket bättre än han brukar.
Han är verkligen inne i en värstings period! Han bråkar hela dagarna och trotsar mig till max! Hoppas det går över snart för det är inte roligt!
Men han har ju sina stunder också och det är helt sjukt att man inte kan bli arg på dem, det är liksom inbyggt i en som mamma tror jag. Eller man blir ju arg när han aldrig lyssnar med så fort han kramar eller pussar en så är allt glömt haha..Min lilla prins <3

Just nu är det spårlöst som gäller, helt underbart program..Jag har egentligen så lätt för att bli glad. Tittar man bara på typ detta programet eller tex familjen Annerlunda så blir man så varm av lycka och kärek! Usch :)

Nä efter detta ska jag sova, åste passa på nu!

Nu har jag sett slutet på spårlöst och ska så klart in på tv4.se för att kolla hur det gått nu haha! Men vilken lycka! Underbart! Och va snygg hon den unga tjejen är!

Ja vi hörs i morgon och då ska jag leta upp lite bilder till er för inte hade jag med mig kameran..

<3

Kommentarer
Postat av: sophie

hej de blev mkt lyckat hos emma va så kul att träffa alla igen. jag tycker absolut att vi får styra upp att träffas hade varit trevligt.

2009-03-09 @ 22:34:36
URL: http://ssoooffii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0