Hoppas ni inte glömde "earth hour"!

Det har varigt ännu en lugn dag idag och det behövdes verkligen! Skulle ju följt med Stina igår kväll till hennes vän på drink kväll och det skulle varigt super kul men jag ville ju inte vara uppe ännu en kväll sent för det blir jobbigt mitt i veckan då. Men det kunde jag lika gärna gjort! Somnade väldigt tidigt hemma hos mamma och pappa igår i deras soffa, sedan när vi gick hem så vaknade jag till och sedan somnade jag kanske vid 2 halv 3...Så då kunde jag haft kul med dem ju! Jajja...
Men som sagt en lugn dag men jag har tvättat all tvätt och tatt Ruben till 11 i morse för han höll Andy vaken inatt några timmar. Men tror ni att han har sagt tack? Haha never going to happen!
Nu har han iaf nattat Rubis så jag fåt tid framför datan innan jag ska sova :)
Föresten så trött man bli på dem som inte var med och släckte under "earth hour"! Ja och ta åt er som inte gjorde det! Tycker ärligt att det är fruktansvärt dåligt att man inte kunde göra en sådan liten ansträngning och finns absolut inga argument för att inte göra det! Men vi gjorde det iaf för hemma var inget på och hos mamma och pappa var inte en pryl på förutom tv:n...Kunde stängt den åsså...Hade vi gjort om vi varigt hemma :b
Jajja kiss på er som inte gjorde denna lilla ansträngning och hurra för oss som gjorde det!
Ha en mys söndag för det ska jag!
<3


Första bilderna är på bus Ruben innan han ska sova i sin nya (alldeles förstora) pyjamas. Så söt är den en riktig farfars pyjamas :)
Sedan är det från när jag Stina och Udit var och lekte innan Andys match igår :)




      

                                          
 
           


              

Kommentarer
Postat av: syran

Så full ifan hanär ute på den bilden ute i köket hahaha<3

2009-03-30 @ 00:04:05
URL: http://slinki.blogg.se/
Postat av: Gynning

Fina bilder gumman, hoppas allt är bra med er.

Jag kan inte imorgon, min bil har gått sönder så jag har lite problem med att ta mig fram för tillfället.

2009-03-30 @ 13:01:35
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej Tjejen!

Hur är det med er?

Ses snart kanske?

Massa kramar!

2009-03-30 @ 16:37:22
URL: http://aelvasmamma.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad bra :)

Jag å Sophie hade tänkt att ses torsdag eller fredag. Låter det intressant?

Puss

2009-03-30 @ 20:22:57
URL: http://aelvasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0