Stressig måndag lite...

Ja idag har jag ju inte hunnit skriva förens nu för jag har haft fullt upp hela dagen :)
Imorse var jag hos min barnmorska för att få p-piller för Andy vill ju inte ha baby nr 2, än... Och det är alltid lika kul att träffa henne, alltid så trevlig! Hon kan tom mitt person nr fortfarande och det var ju ett bra tag sedan jag var där sist! Me då känner man sig välkommen liksom...Nä jag tog upp bopp problemen med henne och hon förstod mig så klart. Hon fattade inte hur den andra läkaren tänkte och tog saken i egna händer. Hon sa att jag kanske hade problem med sköldkörteln och kan därför inte gå upp i vikt. Så på mån ska jag dit och ta ett prov så får vi svar på ons. Ska bli jätte skönt och jag bad liksom inte om det alls utan hon fattade bara inte varför någon annan inte tagit det på mig innan och speciellt inte den andra läkaren. Kul var också att hon sa att hon inte tar sånna prov egentligen för hon kan liksom inte göra något med det, hon kan bara kostatera att jag har problem eller inte. Och om jag skulle ha det så kan man få hjälp mot det så man kan gå upp i vikt, underbart!
Det är så en läkare ska vara!
Fick iaf mina piller och det var ju bra :)
Efter vi varigt där var det hem och äta och packa inför babysimmet. Och vi körde faktiskt dit :) Det gick ganska så ok för att han somnade haha..Men jag var förberedd, jag hade miljoner leksaker upphängde och knutna på honom så han inte skulle kunna bli ledsen att han inte hade några och jag hade frukt bitar, mackor, majskrokar, ja allt verkligen haha! Han såg jätte rolig ut och hade jag haft tid så hade jag tagit ett foto...Men vi kom in i simhallen 10 min försent. Bara för att man inte är hemma så blir det inte som vanligt. Och plus att vi var hos BM.
Jajja nu har vi precis ätigt och jag hoppas Cicca ska komma in och skypa med oss sedan för hon kom aldrig in igår...Och mamma som väntade så länge på att få prata med henne...Bara inget hänt! Är lite orolig och kan ju bara få tag på henne på nätet eftersom hennes mobil inte funkar.
Ja vi får se....
I kväll ska vi se på Yes man tror jag...Och det ska bli roligt, har velat se den nu ett tag :) JAg är ju en av de få som inte får nog av Jim Carrey.
Ja inga pics blir det idag heller, eller kanske sen man vet inte :) Ha det toppen vänner!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0