Rolig film och jag såg hela!!

God morgon!
Trodde jag skulle somna igår när jag satte på en film som Andy laddat ner men icke! Haha den var så rolig. Själva filmen i sig var väl ingen höjdre så men skämten var verkligen sjuka och karaktärerna var super roliga. Så vill ni se en rolig film och känner att ni har lite grabbig och jobbig humor är den för er!



Och hur snygg är inte Sean William Scott :)
Snart ska jag upp och skypa med Cicca, väntar bara på att hon ska vakna :) Hon var ju ute igår...
Sedan hörde Jennifer av sig och undrade om vi skulle hitta på något så vi kanske ses sen :)
Ja vi får se och eftersom jag blivit så flitig på att skriva numera så kommer jag säkert skriva igen sedan :) Anledningen att jag kan skriva så mycket är för att Ruben har roligare här och kan leka lite mer själv, han stör sig inte då på att jag sitter vid datan :) Sedan är ju Mathias också hemma så han kan ta Ruben :)
Som sagt, vi hörs vänner!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0