Pizza och skötbord!

Nu har jag precis ätit hemma gjord pizza, smarrigt var det...Nu är ajg så mätt så jag bara hade däckat om jag låtit mig göra det.
Mamma sitter med ett glas vin och pappa med fjärren :) Cicca leker med Ruben och tar hennes omgång av diskmaskinen. Min bror sitter väl uppe på sitt rum för att slippa plocka undan efter sig och Andy sitter och pluggar framfr sin egna dator. Ja jag sitter ju här men när jag är färdig ska jag också ta ett glas vin!
Idag har jag hjälpt mamma och pappa ute i trädgården och grävt en himla massa medan Ruben sprang omkring där ute och grävde, åt och kastade jord haha.
Jag är verkligen på ett sånt där dåligt blogg humör nu så detblir väldigt dåligt med updates..
Föresten igår fick vi med det där skötbordet som farfar gjort till oss. Såååå j-vla skönt! Och så bra det blev!
Jag ska ta bilder tll er så ni får se hur det blev, allt Rubens är nu nästan på den sidan av rummet nu och vi slipper byta blöjor på matbordet :)
Nä nu ska jag på dass!
Glöm inte Robinsson idag!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0