Oooo :)

Ja innan fick jag ju brevet som jag väntat på men icke trott att jag skulle få. En remiss har blivit skickad för min del till MAS plastikkirurgen och jag har tid där den 15 april...Så sjukt skönt är det! Asså jag vet ju att dem kan säga nej där också och det kommer så klart vara jätte jobbigt, men jag kan ta det då...Det är liksom ingen inkompetent läkare på vårdcentralen som bara tycker att det är en baggatel och att jag är tramsig!
Men jag hoppas ju verkligen verkligen att dem tycker att jag är värd det...Annars vet jag inte vad jag ska göra! Till somaren blir det t-shirt!
Men jag kommer iaf vara lycklig tills den dagen iaf :) Får vara glad för det lilla :)

Idag har vi annars varigt hos Jennifer, Sierra och Caspian :) Kul som vanligt men en massa stök och skoj!
Nu senare ikväll ska jag och träna igen och det ska väl bli trevligt :) Men innan dess ska jag hem till grannen för där har jag nu inte varigt på 2 veckor för vi har ju bott hemma...
Efter träningen ska jag göra fattiga riddare! Ooo va gått det är! Hade glömt det tills vi åt det hemma hos farmor och farfar :)

I morgon hoppas jag att det blir fint väder så vi kan gå ut och leka för det var länge sedan! Jajja vi får se :) Ha det toppen för det har jag <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Guud vad kul för dig :) Blir superavis :O

Pussa din vackra son!

2009-03-10 @ 20:41:34
Postat av: sara

Det var jag som skrev det förra :D

2009-03-10 @ 20:41:57
URL: http://aelvasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0