Lista

jag är uttråkad som vanligt!

Blev utmanad av Emely

Tio första

Första bästa kompis: Syran

Första bil: Audi A6

Första kärlek: Fredrik

Första husdjur: En undulat

Första semester: På skidsemester i Vallbo - 3 mån

Första jobb:
telefon försäljare

Första köpta skiva: Absolute 25

Första riktiga kärlek: Min nuvarande Babe

Första piercing: Nadas

Första konsert: Westlife hahaha 

Nio senaste

.. alkoholdrycken:
en sider
.. filmen du såg: role models
.. ringda telefonsamtal: Till mamma
.. bubbelbadet: Vanningen någon gång
.. spelade cd: Lars W eller Daniel Lemma, vet ej
.. kyss: Andys
.. gången du grät: Nyss
.. måltiden: korvpaela


Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar: Aaa Jimmy
Blivit arresterad: Nä tack!
Blivit kär vid första ögonkastet: Aaa Andy
Fastnat med blicken i någons urringning?: Ja har nog hänt
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Har jag säkert
Haft ett one night stand: Ett? ...haha yes
Busringt till någon: Ja verkligen, Emma här också...Hon är jävlig den hahaha


Sex saker jag gjort idag:


1. Sovit
2. simmat
3. bråkat
4. handlat
5. älskat
6. läst blogg


Fem favoritsaker utan rangordning:

1.
Mobil
2. Mat
3.Mat
4. Tv
5. Solen


Fyra personer du kan berätta allt för:

1.Syran

2. Mamma
3. Pappa
4. Babe


Tre val:

Blått eller rött?
Rött
Sommar eller vinter? Same same
Choklad eller chips? Choklad


Två saker att göra innan du dör:

Bli rik
Skaffa syskon till Ruben

En sak du ångrar:

Mitt gymnasie val!!!!!

Jag utmanar: Alla mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0