Kärlek på griniga dagar är bästa botemedlet!

Det blev lite bättre med Rubens humör sedan. Han ville nog bara att vi skulle leka med honom mer :) Men har var grinig hela dagen tyvärr. Vi får hoppas att han mår bättre i morgon, jag har precis lagt honom och han verkar sova bra så jag hoppas det blir en bra natt också.
Han badade nu innan han skulle sova och det gjorde honom ännu tröttare än vad han var från början så när jag sedan ställde mig för att göra gröt så somnade han hos mig :) Gulliga unge! Jag älskar han så mycket att det är löjligt, även om han är grinig ibland men det är vi ju alla!
Här kommer lite bilder från igår och idag och där ser ni ju varför man älskar denna kille vid första ögonkastet :)
 



I morgon ska vi gå till babycafét men innan dess ska vi hämta upp Sierra som ska följa med oss dit. Jenifer hade tänkt mysa lite extra med lilla Caspian och bara ta det lite lugnt och mysa...Det är hon värd!
Och Sierra passar vi jätte gärna så klart! Hon är ju en stjärna <3
Jajja vi hörs väl i morgon då :)



<3

Kommentarer
Postat av: carolina

Hej.. skulle bara påminna dig om att du ska föda mitt barn.. om några år.. pusss

2009-03-05 @ 11:58:06
URL: http://inisfranovan.blogg.se/
Postat av: Karin

Härliga bilder :)

2009-03-05 @ 19:55:31
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0