I´m back!

Ja nu har det varigt ett bra tag sedan jag skrev sist men det är för att jag verkligen inte har haft lust eller prioriterat det. Jag har också varigt så trött så att åtta när Ruben somnar så har jag inte kunnat hålla ögonen uppe :)
Jajja allt är bra iaf och Ruben bara växer och kommer på nya saker hela tiden, även hyss haha. Just nu är det verkligen extra underbart att vara mamma :) FAst det säger jag nog alltid :b

Andreas föräldrar gick hem för en stund sedan för dem var över och åt middag. Så på en onsdag så fick vi riktig lyxmat, oxfilé eller till mig kotlett med potatosgratäng, rödvinssås med svamp och sallad så klart. Min favoritsallad också med nötter och vitkål bla.
Idag annars har det städats någe galet alltså :) Allt är så rent och fint i alla skymslen haha. Så tack Cicca för att du uppehöll Ruben :)
Men sedan gick vi ut och gungade lite med honom så det blev lite kul idag ör honom också. Det var ju verkligen jättebra väder!

Igår hade vi också middagsgäst, vår grane Folke var över för jag tycker inte att han ska behöva sitta ensam varje middag när han kan äta med oss! Och han tyckte maten var jätte god och det
blev något så enkelt som falukorvs gryta med pasta. Det var ingen tung gryta utan en lätt och det var super tyckte vi alla tre :)
Igår var det också gympa som vanligt men det var jobbigt för jag fick världens mensvärk som vägrade gå över som den brukar när jag tränar. Jag tog mig så klart igenom men det blev liksom ingen förbättring.
Cicca var ju också tillbaka så det var kul :) Är så underbart skönt att ha henne hemma igen! Kärlek!
På dagen var vi hemma hos Jennifer, Sierra och Caspian, mycket trevligt med kakor och te. Caspian kan charma lika bra som syrran märks det nu haha. Hon har ju fått Ruben på fall iaf haha.



Underbara ungar!

I måndags var det babysim och det var ju jätte kul, Cicca var ju med haha...

Just nusitter jag och Andy och tar ett glas vin och tittar tv. Snart ska jag nanna men först ska det förberedas för i morgon för jag ska Ruben och jag ska gå lite på stan :)
Natti <3

Kommentarer
Postat av: sophie

gud va söta dom e.. gullungar =)

2009-03-18 @ 21:39:59
URL: http://ssoooffii.blogg.se/
Postat av: Sara

Såå himmelskt sött :)

2009-03-19 @ 06:22:22
URL: http://aelvasmamma.blogg.se/
Postat av: Gynning

Back, back agin. Allt bra babe? Söta bilder.

2009-03-19 @ 09:05:20
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0