Ha en fin dag <3

Härlig eftermiddag eller? Här är det superfint väder utan ett ända moln :) Underbart! Så nu ska vi bara plocka undan lite för att sedan gå ut och leka på tomten och så ska vi handla lite.
Kanske ska fixa lite till mamma och pappa med tomten så det är lite fint innan dem kommer hem. Det var Andys förslag, gulligt va! Han artar sig haha! Nä han är verkligen så här gullig det är bara som om han har glömt att han är det!
Annars idag var morgonen dö seg! Usch så trött jag var och så hade jag glömt hur man gjorde med deras kaffe apparat så det blev skitäckligt! Men det är löst nu när jag fik sova nån timme.
Jag har skypat med Cicca nu både idag och igår kväll. Jätte kul är det och vi har också fixat hennes mobil nu så mamma kan prata med henne! Mamma kommer bli överlycklig haha...Men Cicca är fortfarande sjuk men det är på bättringvägen nu tack och lov!
Jag har föresten också sökt ett jobb idag :) Det är ett som kommer passa mig super så jag hoppas verkligen att jag får det! Det är bara sååå jag!
Men vi får se, får hålla tummarna!
Ha en fin dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0