Fredag bara

Hej hopp.
Somnade igår med datorn i famnen för jag kännde att jag var tvungen att skriva...Inte bra då..Andy fick tom göra färdigt inlägget med bilderna för att jag inte orkade vara uppe. Gulligt faktiskt!
Idag har det varigt en mysig dag. Åkte in till Mobilia och tog ett foto till mitt nya körkort som jag skickade in idag. Det är ju nämligen borta sedan helgen jag var ute om jag inte sagt det. Jag var helt säker på att jag fick det med mig hem och pappa tror sig ha sett den lilla påsen de låg i men vi kan bara inte hitta det. Men Ruben är väääldigt bra på att lägga saker på ställen och sedan efter ett tag komma fram med det...Har letat över allt!
Jajja men nu har jag väl snart ett nytt, tyvärr blev jag fruktansvärt tråkig och ärligt skitful på bilden men men vad ska man göra åt det då?! Inte så att jag tänker lägga hela 70 kr till på nya foton! :)
Sedan åkte vi iaf till svågertorp där vi på jysk köpte stolsdyner till stolarna inomhus och till dem på balkongen, jätte fina!
Sedan in på Stoff&Stil med syrran för hon skylle hita lite tyger. Ska göra sin egna studentklänning så klart men också 4 andras...Som så klart kommer bli superfina! Vill ni få kläder uppsydda eller hjälp med att laga dem så gå in här. Hon är verkligen fantastiskt duktig och vill ni se vad hon gjort så kan hon ju skicka bilder på det så ni kan se! Hon gjorde ju in klänning när jag tog studenten och då var hon bara 15 och hade inte gått någon skola än!
Jajja sedan gick vi till Arken zoo och tittade på djur med Ruben som då äntligen vaknat :)
Sedan bar det av till Bauhaus för att köpa färg.
När vi gick dit så kom vi på att vi ville fika hemma hos min farmor och farfar så vi åkte dit efter på fika...Dem skulle sedan bort så det blev bara en snabbis :)
Nä nu ska jag nog pysa ner och handla dippa till morötter, är så sugen på det. Tror föresten att jag är beroende av socker! Vaknar med ont i huvudet och mår illa och jag mår bara bättre om jag får i mig något sött....Illa!!
Nä ha en trevlig fredags kväll!
<3

Kommentarer
Postat av: Mor

Undrade just varför det var så många redan visade bilder :)

2009-03-20 @ 22:03:25
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp din klänning som din syster gjort?

2009-03-21 @ 11:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0