Dålig start...

Idag har varigt en jätte kass start på dagen och Ruben har bara surat och bråkat hela morgonen. Jag är så trött så det finns inte ord för det. Och nu när han sover så ska jag passa på att torka golvet så det är gjort tills mamma och pappa kommer hem. Har en massa att göra hela dagen! Hoppas jag hinner allt. Sedan ska jag göra mig i ordning och hitta kläder till ikväll. Det jobbiga är att Andy är sjuk så jag hoppas att det inte hindrar mig från att gå ut idag...Men jag vet hur han brukar vara så vi får se!
Jajja hoppas det varigt bättre för er idag!
<3


Kommentarer
Postat av: Sara

Du måååste komma :) I miss you!

2009-03-07 @ 18:12:15
URL: http://aelvasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0