Snabbis i duschen

Ja Jennifer som kommenterat det har du kanske rätt i...Men samtidigt är jag ingen "bopp människa" :)
Ja ska göra som dem säger på jobbet ta på mig BH:ar i den storleken jag kommer få ca och se..
Idag var ingen bra dag på jobb, var helt nere. Men det har vl varigt lite bättre under dagen tycker jag, har haft så mycket att göra så jag har väl inte hunnit tänka riktigt :)
Hoppas ni inte missade en helt grym sångerska på skansen precis, Lisa Ekdhal. Hon är för söt och riktigt duktig och för att inte tala om hennes underbara röst!
Nu ska jag upp i duschen en snabbis för det var Väldigt varmt på jobbet. Sedan ska jag lägga mig i sängen med te och kanske något annat smaskigt och titta klart på allsången :) Får ju passa på när jag har tv vid sängen ;)
Natti friends <3

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Tips gumman, ta ris (okokt alltså...) och mät upp per deciliter i en avklippt strumpbyxa, en till varje kupa. I dl = 100 ml inlägg. Sen knyter du ihop och stoppar i bh´n. Det tipset får man oftast av läkaren innan man ska opa för att "testa sig fram" tills "sin storlek". Kram!

2009-06-30 @ 23:29:15
URL: http://stephaniessecret.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0