Midsommar kväll m innehållsförteckning- ALLT.

Nu har jag med all träningsvärk från från brännbollen just städat hela mamma och pappas hus :) Tack så väldigt fr at vi ick låna dt och att ni är så fina! Finns ju en aledning till att dem sista som gick hem gick i idag kl 16 ca. Dem var med på melodikrysset bla :) Fin familj jag har! Dem är ju tom m i "gänget" haha.
Nä som sagt tack mamma och pappa och tack fina vänner för en mycket trevlig midsommar som jag ärligt talat tror innehöll allt! Det vat kubb, brännboll, fotboll, regn, grill, bråk, ledsen, glad, sex, sprit, massa god mat, jordgubbar, sol nya bakantskaper, snack, försvinnanden och spontan dans haha.
Somnade inatt kl hallv 5 och gik sedan upp kl 6 då mitt vackra lilla barn vaknade. Men jag fick nog sova 2 h kanske i eftermiddags, men jag har svårt att sova när det ska städas...Kan likom inte koppla av så det får bli en Väldigt tidig kväll idag för i morgon börjar jag jobb 6.30 :) Sen ska vi bort kl 16 så jag hinner knappast sova i morgon heller för att sedan palla hela veckan. Men det ska nog gå bra ska ni se.
Nä nu ska jag sopa trallen där ute från snacks och snusrester, yummie!
Ha det bra och hoppas ni haft en lika kul midsommar som jag!
<3

Kommentarer
Postat av: Krullan

SÅ underbart att du fick jobb och så härlig midsommar ni hade =) Ninisen har tyvärr flyttat ut... Men vi får ses snart ändå! PUSS

2009-06-22 @ 11:57:11
URL: http://krullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0