Mycket känslor idag verkligen!

Ja jag vet att det stavas varG men jag skriver väldigt fort och slarvigt för det mesta så många fel blir bara därför...Men jag är annars fruktansvärt dålig på att stava :)
Just nu kör vi på samma grej som Chrisse och Stina (Ingen fungerande lampa på toan) aas jobbigt! Men min kära sambo kan inte riktigt lösa det så det får väl bli ett projekt i morgon :)
Fasiken alltså jag håller i gång precis hela dagen! JAg går upp 05.20 och stressar lite till jobbet där det är fullt ös mest hela tiden. Sen när jag kommer hem hade jag velat sova men det går inte pga min kära son :/ så då är det fullt ös då med med honom och/eller andra saker. När Ruben somnat ska det diskas plocka undan osv osv....Jag gillar när det är mycket att göra men det som är jobbigast är att Andy inte gör lika mycket. Inte bara för att han är lat haha utan för att han ju faktiskt inte ser det eller tycker att det är jobbigt. När jag säger att han hade kunnat bo i en svin stia så menar jag det. Att han alls städar här hemma är för att jag vill det så jag ska väl vara tacksam för det han gör och det är jag också men det är jobbigt att han går hemma och inte får så mycket gjort som jag fick när jag var hemma. Men jag ska verkligen försöka slappna av!
Till helgen när jag hade kunnat göra en himla massa :) haha så ska vi åka till Karlshamn ut i skärgården där tydligen med en båt och bara mysa med Andys familj. Då kommer jag nog kunna slappna av ang sakerna här hemma iaf, jag ser ju det inte iaf!
Sedan måste jag bara lägga upp en massa härliga bilder på Ruben. Kommer några idag men dem från djurparken får vänta, blev så många så jag måste sålla lite :)
Sedan måste jag bara påpeka att Mikael Jacksons begravning blev så väldigt fin igår med många fina tal. Det blev mycket tårar för min del! Men inte bara för att vi har mist en grym artist som hade mycket kvar att göra, inte bara med sitt artisteri utan allt annat också. Utan även för att hans familj står den dagen och säger " äntligen du kanske blir lämnad i fred". Hur jävlig kan världen vara och den har verkligen varigt jävlig mot honom. Vi människor är så frutansvärt elaka mot varandra och det börjar redan så tidigt som i dagis. Tyvärr kan vi inte heller säga till de barn som blir mobbade där för det bara fortsätter, det är en sak som vissa aldrig mognar från! Och det är så fruktansvärt hemskt. Det som kommer döda mänskligheten är vi själva och vi tar sakta ut varandra hela tiden. Jag har aldrig mobbat någon i hela mitt liv, aldrig blivit mobbad men inte heller varigt fröken poppulär men jag har lltid haft jätte mycket kompisar för att jag är kompis med alla! Och varför vill man inte vara det?! Varför vill man mobba eller vara elak? Jag har gjort mycket dumma saker och också snackat bakom ryggen även fast jag säkert kunnat säga det til personen ansikte mot ansikte men jag har aldrig varigt så dum att mobba! Annonym eller ej svara på varför man mobbar speciellt när man är vuxen och verkligen ska FATTA att man inte gör så!!
Ni som känner mig vet att jag skulle kunna snacka om detta hur länge som helst men även att jag just nu är sjukt trött och kommer lägga mig nu haha.
Vill bara säga att jag hoppas att Mikael visst hur omtyckt han var och att dem som tyvärr inte sa något när det behövdes som mest ändå kanske fanns där. Och att han är den mest coola artisten som någonsin funnits och han kommer för alltid bli ihågkommen! En fantastisk människa!
Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0