Trevlig tapas kväll!

Nu har det ju bara gått två dagar emellan, framsteg! :)
Igår var det jobba halva dagen till tolv sedan hem och leka med Ruben. Tills Andy påminde mig om att vi kanske skulle börja på maten till tapas kvällen. Vi gjorde färska campinjoner med röd pesto, kokade potatisar med en cremefraich blandning med örter ovanpå och lite rödlök, potatisari ugnen med en hemmalagad aioli :) Mmmm så gått det var och dem andra hade med sig korvar, ost, bröd, sallad, melon mer korvar :) Ja vi hade så mycket gått igår och alla blev riktigt mätta. Hade även nachos, en klassiker som alla gillar! Med på kvällen var, jag, Ruben, Chrisse, Stina, Bollan, Sis, Mamma, Pappa och min bror :) Jätte trevligt med lite vin också och inte att glömma våra kladdkakemuffins med glasyr och kokos på vissa :) Gjorde dem mest för Chrisses och Andys skull för dem älskar kladdkaka! Tack för en mycket bra kväll ina vänner <3
Och appropå vänner så hörde Elina av sig herom dagen och kom hit efter jobbet och fikade! Vi pratar och ses så jätte sällen så vi hade mycket att prata om och det är alltid lika roligt att träffa henne. Och Ruben var verkligen i sitt esse den dagen och lekte jätte myckt med henne :)
Idag så har jag städet efter gårdagen och lite till :) Har ju den där städsjukdommen att när jag väl börjat så ser jag bara mer och mer smuts hela tiden och jag gillar inte smuts! Bla har fläckar på dörrar försvunnit och fönster har blivit tvättade!
Hade snart tänkt att sova lite medan Ruben sover och sedan ta mig hem till mor och far och leka lite.
Sedan måste jag ju säga hur skönt det är att ha ljus på toan igen haha!
have a nice day!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0