Gemytlig helg

4 mackor av bröd från jobb med blåbärs te är bra efter lite stress packning. Pålägg är bregott riktigt smör :) och en massa oosst :b Jag hade tänkt ta det i tid idag, packningen alltså, men så ville dem andra 2 vara hemma hos mormor och morfar så vi har packat det mesta nu på en timme :) Jag ville så klart också vara där så jätte jobbigt var det ju inte.
I morgon bär det av till Borås djurpark som blev lite impuls semester för mamma och pappa och vi ville göra något tillsammans i år allihopa. Och mamma sa att vi varit där innan och att det är super fint. Ska campa i tält vid en sjö, underbart!!! Jag älskar att campa! En svensk sommar i ett tält,husvagn går bra, är en perfekt semester i mina ögon :)
Nä så nu sk jag lägga mig i soffan och fika färdigt, hörs väl tidigast på sön om man känner mig rätt haha. Ha en mycket gemytlig helg mina vänner!
<3

Kommentarer
Postat av: Emily & Kenzo

Där är jättemysigt på boråsdjurpark, patrik kommer ju där uppeifrån så vi var där i våras. Hoppas att du får en mysig helg med familjen! Puss!

2009-07-03 @ 07:55:26
URL: http://iloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0