Framsteg av <3

Nästan nyss hemkommen från jobbet och satte mig faktiskt framför datorn. Jag hade nog inte gjort det om jag i9nte hört det jäkla brummandet som den för eller om Ruben och Andy varigt hemma :) Dem är hos Andys föräldrar där vi nog ska sova i veckan. Närmare för mig till jobbet samtidigt som det är större där för Uden :)
På jobbet har det varigt som vanligt...
Måste föresten berätta alla framsteg som min lilla fis gör.
Han ord är:
gugeligugeli = gogogo
Bil
mamma
pappa
momo = mormor
mo el fa =morfar
ssåååss = sås
Har säkert glömt en massa som jag inte kommer på nu och ibland har han sagt flera ord som en gång sa han til mina salvor på nattduksbordet " de e mammas "...<3<3<3
Kommer inte på mer när jag inte sett honom på hela dagen, vill egentligen bara åka dit nu med det samma så jag ska bara packa ihop lite smått så får Andy ta en runda sedan :)
Föresten är tofsen där bak av så nu är det inget mohawk längre utan bara vanligt kort fult hår...Usch nu är jag inte söt alltså, och har jag inte sett ut som en mamma innan så gör jag det definitivt det nu, en sån nergången en! Usch men vänta bara tills mina titties Mohaha!!! ;)
<3

Kommentarer
Postat av: patricia

Tack lovley sis<3 bara fem dgara left:O :( :)

2009-07-29 @ 22:04:50
URL: http://slinki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0