En vanlig dag men lite sömn

Hej allihopa, det var ett tag sedan! Jag har jobbat som attan nu och även Andy har jobbat, sista dagen i morgon, så jag har inte haft en sekund över för bloggen. Men nu så ska jag ta mig mer tid :)
Idag har det bara varigt en vanlig dag med jobb hämta Ruben och laga mat och städa. Egentligen skulle Andy träna idag men stackarn gjorde illa sig på matchen i tisdags när ett engelskt lag var och spelade mot näset och verkligen kickade deras ass! Det var riktiga bamsar som spelade i det lagat tydligen.
Men annars tråkigt idag var att Mathias inte lyckade natta Ruben i eftermiddags så när jag hämtade dem hemma hos Chrisse och Stina var det mest bara gråt :( Så nu har han sovit länge så det ska bli spännande och se hur det går i kväll. På så sätt är det skönt att Andy inte åker till träningen idag.
Idag ska jag lägga mig tidigt så jag får sova en massa :) Och skönt ska det bli att inte behöva gå upp 5.30!
JAg tänkte lägga upp lite bilder sedan men vi får ju se hur det blir med det haha ;)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0