Han går sååå bra nu!

Se min fina nya blogg :) Visst blev den bra? Jätte glad jag är för att äntligen ha en personlig blogg! Hon som gjorde det heter Rebecca, om ni går in på hennes blogg ser ni hur duktig hon är!
Idag annars har vi besiktigat bilen som vi måste besiktiga om för ett lampglas är kasst....Jippie! Det kostar ca 2200 kr och sedan kostar det ju att besiktiga om det och det är 200 kr till. Lite bajs med tanke på att vi inte är speciellt täta... Men jajja så är livet...
Var också och disskuterade min pension på min bank, vilket är ännu mer utgifter men jag gillar att ha pengar undanlagt och nu i början så blir det bara 100 kr det handlar om. Men inte fören jag börjat jobba iofs. Vilket jag hoppas jag kommer börja göra snart..Riktigt dålig är jag på att få ut mitt CV bara...Blir aldrig klart för alla har en massa åsikter om hur jag ska göra men nu ska jag skriva som jag brukar så får det vara bra! Har ju fått dem jobb jag säkt innan så varför skulle det vara annerlunda nu? Förutom att det är lite kris med jobb : /

Måste också få skryta om min lilla kille, han går verkligen jätte mycket nu. Han började ju gå för en vacka sedan ca men nu är han riktigt duktig! Jag ska se till att filma det och försöka få ut det här så ni kan få se hur duktig han är:)

I morgon är det BVC som gäller och 1 års kontroll. Det blir vägning och mätning som vanligt men också spruta : / Det är lite jobbit men det ska gå bra!
Så efter det så ska vi inte göra något för jag tror inte att han kommer vara så glad efter det...Fast är så sjukt sugen att gå över och hälsa på de nyblivna 2 barns föräldrarna. Får se hur det blir eller om dem ens har tid och vill ju!
Hoppas eran start på veckan var bra :)
 Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0