Min lilla sjukling :(

Nu är det synd om min lilla bebis. Kom hem för en liten stund sedan efter att ha varigt i Trelleborg för att undersöka Ruben. Det visade sig att han hade problem i det örat som han pillat i hur länge som helst. Jag och Andy har bara tyckt det var gullit men så har han haft ptoblem hela tiden, bra förälder man känner sig som nu!
Febern har iaf börjat gå ner men i natt var det hemskt. Vi turades om att vara vakna i två h intervaller i början. För Ruben kunde inte sova ordentligt. Han bara vaknade hela tiden stackarn...Så vi hoppas att nu när han fått penicillin (eller hur det stavas) att det ska bli bättre i natt så han får sova iaf. Men måste  säga att jag tycker han är duktig på att båda äta och dricka så han är nog snart frisk. Men han har knappt lämnat min axel/arm under dessa dagar...Andy har också hjälpt till mycket så klart men Ruben vill helst vara hos sin mamma och det är inte läga att bråka om det nu så ryggen får bita ihop. Men man vill ju bara göra vad som helst för att han inte ska må dåligt men han är ju en liten kämpe verkligen...Andy sa härom dagen att det nog är jobbigare för barn som Ruben som hela tiden är så väldigt aktiva och aldrig sitter still än för dem som mest sitter still...Det kan nog stämma..Men det är äkte kärlek att han bara vill mysa hos mig hela tiden :)
Så igår och idag har bara varigt pussar, mys, frukt bombning :) och allt annat mysigt man kan komma på!
Igår kom också mamma och pappa över på kvällen och kollade på "på spåret" och snackade lite. Gissa vem som satte dem första resorna på nr 8 mohaha!
Mamma hade bakat egna semlor så det fick vi igår och det var behövligt :) Och Ruben var ledsen hela dagen men när dem kom över så var han helt plötsligt lite piggare så det var ju kul att se...Vi försöker busa med honom ibland så han inte glömmer att skratta :)

Just nu står han och Andy ute i köket och bakar sockerkaka med hallon i haha...Andy är så rolig haha...
Jajja nu ska jag mysa med min lilla bebis!
<3

Kommentarer
Postat av: Ida Lindborg

Stackars rubis, krya på honom från mig <33

2009-02-01 @ 14:06:59
URL: http://minilindborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0