Mm sååå duktiga :)

Mmm väldigt duktiga vi varigt idag. Städat en massa, handlat jätte mycket men verkligen jätte billigt, så nu är kylskåpet fullt och då mår jag bra haha. Mat är gott haha
Nä men det har verkligen varigt skönt att fått städat för jag tycker verkligen här har varigt så sjukt grisit! Men nån annnan hade väl antagligen inte märkt det...
Har också härmat Jennifer och dem med att skaffa en myshörna :) Det var så mysigt så jag ville också ha en till Ruben, jag ska fota den när batterierna är laddade :)
Och inatt, fy det var inte kul...Jag vet inte vad jag ska göra för att han ska sova bättre! Jag provade tom att lägga honom i sin spjälsäng några gånger för att Liselott trodde det kanske var så att vi väckte varndra med inte hjälpte det inte...
Om nån sitter inne med värsta knepet, let me know :-)
Just nu är det grammis galan och det är väl det som ska vara på ikväll..Ruben har somnat hos Andy nu och han ska ta natten inatt så det ska bli skönt att få sova...Specillet med tanke på att Andy inte åkte till skolan idag för att han hade ont i halsen och gick inte upp förren 11 och det var inte kul att se honom ligga där och sova när jag varit uppe hela natten!
Jag tar ju hand om Ruben även om jag så har 40 graders feber! Jajja, killar!...
Ja i morgon ska vi hem till mamma så klart men annars är dagen inte planerad...
Skulle satt inte jättefina bilder från igår men jag har dem inte här så ni får se dem i morgon.
Nu ska jag mysa, natti natti
<3

Kommentarer
Postat av: rebecca

Men gud ! :) Jag har aldrig stött på någon som heter det mer än han och hans familj. Vad roligt.

Michael kallas för RuudE om man säger så eller Ruud. Jag tycker faktiskt att det är ett riktigt snyggt efternamn och med tanke på att vi är förlovade så kommer antagligen eller förhoppningsvis jag också heta det en vacker dag ! :) Hihi.



Det var en riktigt mysig blogg du har!

Ha det kanon och tack för att du kikade in på min blogg också ! :)

KRAM !

2009-01-08 @ 13:16:09
URL: http://michaelsrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0