Massa blandat

Just nu sitter jag hemma hos Jimmy och väntar på att hans mat ska bli färdig :) Det är inte hans starka sida att laga mat...Men det är Andys, idag käkade vi kinagryta med kokosmjölk i...Sjukt gott! Han är grym i köket den där Andy, just nu är han hemma med Ruben och gör kalops till i morgon, gissa om man längtar tills maten i morgon :)
Annars idag har vi varit ute och gått och lekt och gungat :) Jätte kul var det...Ska sätta upp bilder när jag kommer hem. Ruben gick nästan hela tiden och det tyckte han var kul så klart! Sedan gick vi och handlade och där träffade vi Sierras pappa och Sierra som var ute en stund för att komma ut lite. Både Sierra och Ruben blev glada att se varandra, kul att dem verkligen gillar varandra och känner igen varandra :)
I går var vi ju och kollade soffa på EM där vi inte hittaade något alls, sedan åkte vi hem till Hasse & Karin på middag som var supergod, fick med mig hem haha Till efterrätt blev det äpplekaka, mmmmm.
Vi hade glömt Rubens matstol så klart så han fick sitta I Hasses rullstol men det gick jätte bra.
Vi åkte hem lite i 20 och sedan gick jag på gympan som var as hård så klart men sjukt nog så kännde både jag och syrran att det gick bättre denna gången än förra. Och stina var så klart trött men jag trodde hon skulle vara tröttare..Får se hur hon känner i morgon :)
Har föresten gjort av med mina brillor, BAJS! Det är precis vad vi behöver med våran ekonomi och fick också veta att bilförsäkringen går på ca 8000 kr...Jippie! Är det någon som ska vinna några pengar är det sänna som jag och Andy!
Jajja slut på snacket.
<3

Kommentarer
Postat av: Krullan

Jag hade tusentals. Små, stora, med nappar mm. Älskade dom :) Det är de enda gosedjuren som pappa tyvärr slängde. Annars har jag två stora säckar hemma som INTE får slängas. Saknar mina apor dock... :(

Jag skulle kunna kidnappa din lilla bubis också. Vi får ses snart!!!!



Har försökt kommentera ett antal ggr innan men det har inte funkat.

Puss

2009-01-28 @ 21:05:31
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Ida Lindborg

Om jag skulle vinna pengar hade jag gett till er <3

2009-01-28 @ 21:11:02
URL: http://minilindborg.blogg.se/
Postat av: pipps

så underbar du är kusinida:D<3

2009-01-28 @ 23:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0