Babysim igen

Just nu är jag fruktansvärt trött i hela kroppen...Tog honom inatt då han vakade nån gång, kasnke typ tre gr, sedan tog ajg honom i morse också för Andy hade skola. Redan i morse var jag helt slut och fick hälla i mig massa kaffe för att orka. Sedan var det dags för babysim. Där har han börjat i en grupp med lite större barn och det tyckte han var jätte kul :) Han fick gå själv i vattnet och även fast han trillade flera gånger så bara skrattade han, han tom doppade ansiktet med flit i vattnet haha. Han tycker verkligen det är så himla kul...Och inte ett dugg rädd var han heller men det var nog bara för att varje gång han kom under vattnet så skrattade vi sedan när han kom upp, precis som innan när han dök med flit :)
Nä han är så himla duktig min lilla fis! Och min kusin Ida var där och det är alltid kul när hon är med. Och vill ni veta hur mycket hon tycker om honom så gå in på hennes blogg!
Sedan åkte vi bussen hem som även Mathias åkte hem på..Trevligt :) Så vi hade sällskap hem till mamma och pappa för Cicca skulle fixa några byxer till mig.
Har precis fått Ruben lugn efter att han bara kastat sig runt på golvet och skrikit utan att vi fattar varför. Tror att det är hans tand som gör ont så vi har gett honom alvedon så vi får hoppas det hjälper.
Igår var vi ju hemma hos min bror för att fira honom och det var jätte trevligt. Blev inte så sent heller utan vi gick hem lite över 22. Blev sent i säng dock för att jag behövde förbereda för idag.
I morgon ska vi in och käka hos Hasse & Karin, ska bli mycket trevligt. För er som undrar är det min farmors syster och hennes man.
När vi sedan kommer hem så ska jag träna det där hårda passet igen och Stina ska med dennna gången :) Hon kommer dö haha!
Nä nu ska jag vara med lilla Uben :)
<3

Kommentarer
Postat av: Krullan

Oh så bra... Vilken tur att de kan ge sånt gratis!

Hoppas du får det...



Hihi, vad kul att jag har ngn att diksutera hem till gården med :)



Puss

2009-01-26 @ 19:23:08
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Åhh ja visst är det kul med babysim och allt de lär sig där :)

2009-01-26 @ 19:51:54
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Gynning

asså du får sluta kalla Buben för fis, det är så vidrigt. Tänk sur gammal luft från analen. ;-)

Hoppas allt är bra med er!

2009-01-27 @ 09:31:51
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Ida Lindborg

jaa, hhan var så himla gullig. Han kommer bli simmare!



Puss <3

2009-01-27 @ 16:19:08
URL: http://minilindborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0