Shopping, bilder och en mysig lördag hoppas jag :)

Jag skrev ett inlägg igår men  det försvann och då orkade jag inte skriva om det! Det händer alldeles för ofta...
Det kunde verkligen varigt en superdag men i stället hade jag sådan fruktansvärd huvudvärk som vägrat försvinna idag också..Jätte tradigt verkligen...Men jag ska inte göra något speciellt idag så jag hoppas den går över.
Ikväll ska Andy iväg till några kompisar så antingen ska det bli mamma och Buben mys eller så kanske någon vän kommer över och kanske tittar på en film eller bara snackar. Får se om någon har tid :) Men jag är inte svår för att tillbringa den ensam med Ruben heller :) Ego är jag tralla lalla la!
Igår var iaf jag, mamma och syrran på Svedala outlet och hittade en massa fynd :) Så mycket som jag handlade där till oss har jag inte handlat på flera år. Har ju haft annat i tankarna då :)
Det blev till Ruben: 2 pyjamisar, 3 strumpor, 1 body, 1 hoody, och en annan snygg tjockare tröja. Det mesta är lite stort menhan behöver inte så mycket nu.
Till mig själv blev det en längre tröja/klänning från Whyred för 200 kr, ett genomskinligt linne från Mads Norgaard för 150 kr, ett par handskar Blammo för 50 kr och ett skärp från saddler för 150 kr. Är verkligen jätte nöjd :) 



När vi åkte hem åkte vi inom MC och handlade varsin pommes och en hamburgare, mums :) Så mycket jag unnade mig igår som jag inte brukar.
När jag kom hem var Ruben på dåligt humör vilket han faktiskt var hela dagen igår. Och inatt var han också ledsen, han gallskrek i typ 45 min, jätte hemskt! Men idag har det varigt lite bättre.
Han åt föresten lunch med Andy igår, makaroner med falukorv, äpple och gul paprika. Det tyckte han var jätte gott :) Så vi kommer hoppa direkt från 6 månaders mat till våran mat. Men det gör ju inget...Men trodde först att det var magen som kladdade eftersom han åt det och inte det vanliga men har har bajsat som vanligt och inte är det konstigt heller...Jajja får hoppas att det bara var något infall eller nått. Typ en dålig dag..
Jajja här kommer en bild på min prins från när mormor var här och han skrattade som in i bomben för vi skojjade med honom. Äkte glädje detta haha



Ha en toppen lördag, det kommer jag ha iaf. Jag ska ju spendera den med denna snygga kille :)
<3




Kommentarer
Postat av: Gabriella

Filmen var väldigt bra! Helt klart sevärd:) Kram

2009-01-04 @ 23:17:29
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Mitch =)

Såååå stoooooooooooor han har blivigt =) skiiit söööt :) som sin mamma ;) <3

2009-01-06 @ 18:56:36
Postat av: Krullan

Oh, så stora VITA tänder killen har :)

2009-01-07 @ 23:54:50
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: rebecca

Linnet var verkligen ursnyggt, det övriga med :) Vilken söt liten kille :)

2009-01-08 @ 10:27:33
URL: http://michaelsrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0