Surfis fortfarande tyvärr, men Ruben åååå du är så underbar!

Jag lovar att det är mensen som gör mig på detta kissiga humöret! Jag stör mig på allt Andy gör och inte gör, har ont i magen, är snurrig ( mer än vanligt ) och bara allmänt nere! Sedan kan ju det också vara för att jag är så stressad och för att när vi var i stan idag för att kolla bikini så ville jag typ bara sjunka genom jorden. Nu tycker kanske folk att "hur kan hon tänka på det när hon har tex Ruben". Men det är verkligen sjukt jobbit! Jag ska gå ut i morgon och känner verkligen inte för det och mycket är pga mina bröst! Det är ju inte så att Andy hela tiden springer och kramar och försöker uppmuntra mig...Men han är iofs inte en sån människa, men ibland hade det varit skönt. Men jag hoppas att ute kvällen i morgon boostar upp mitt humör en liten klick :)
Vi hittade tyvärr ingen soffa idag men ska nog ut en snabbis till en annan affär i morgon, men sedan ger jag upp..Orkar inte tjata på Andy mer för ahn är nämligen inte så intresserad..
Men vi hittade lite annat, en sportBH till mig för jag tänkte använda den gamla som bikini för i den ser man mint hur små dem är. En mössa till Ruben som han kan ha nu på våren för dem andra är så varma. En mycket trevlig matbok till Emma som fyller år på söndag...Ja det var nog allt :)
Ruben kissade idag när vi bytade blöjan så det var bara av med kläderna och på med extra kläder...Tur man har dem :) Men inte sänkte det hans humör, han älskade verkligen att gå och titta på allt folk.Han ler till precis alla! Förutom på H&M där han bara kastade sig och skrek för att han inte fick krypa iväg haha
Sedan fick han prova dricka med sugrör och det gick ju super, han sög som attan!
Han är underbar denna kille, jag älskar sååå att vara hans mamma! HAn pussade mig idag, ååå jag vill bara bli en liten pyssling och krypa ner i hans säng och ligga där hela natten och bara lukta hur gott ah luktar...

Ruben jag älskar dig!
 
Du är mitt allt.

Tur man har honom som gör mitt liv så underbart trots att jag är så trist nu..

Käkade rostbiff med hemmagjorda klyftpotatisar, färsk-svampsås...Underbart att unna sig god mat när man är ledsen...Fast iofs så var det halva priset kött så det ända som var dyrare än vanligt var svampen :)
Nä nu är det på spåret så jag ska nu unna mig att lägga mig på soffan och glömma att allt känns trist som attan..
Ja imorgon ska jag som jag skrev ut och det är första gången sedan jag blev gravid :) Så det ska bli kul. Ska sticka och sola innan så jag ser lite levande ut...
Nä shit vad jag måste sänka eran fredag...Nä ha så trevlig start på helgen mina vänner!
<3

Kommentarer
Postat av: Krullan

Men gumman då... Såhär dåligt ska du ju inte må.

Andy borde fan uppskatta det han har (det kanske han gör, men det verkar inte så iaf, på det du skriver) Vad är det med dina bröst? Hoppas du får en underbar fredag iaf och att utgången blir rolig.



Så bra att jag har en Emmerdale friend :) Jag måste ju säga att jag är DÖglad att Katie är tillbaka, hon är och förblir min favorit!!!!!! (den blonda, som bor med Andy)



Pusss

2009-01-23 @ 21:37:35
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Micka

riktigt söt unge :D

och sjukt snygg design.

2009-01-23 @ 23:07:29
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Emily

Jag vet inte alls hur dina bröst ser ut nu sen du sluta amma, men jag vet själv hur det är att vara onöjd med sina bröst, och jag läste ditt förra inlägg om det här med brsötoperation, jag vet exakt vad du menar, mina bröst har blivit väldigt väldigt mycket mindre och hängiga än förr och jag hade med kunnat tänka mig att göra en operation, det är helt klart något du ska göra för dig själv och som krullan också skrev, Andreas ska uppskatta det han har, du har fött hans barn och han borde verkligen peppa dig för att få bättre självkänsla trots dina bröst, men för din egen skull, om du själv vill så satsa på en operation, det ska jag helt klart göra sen.. Puss!

2009-01-24 @ 20:07:14
URL: http://iloveyou.blogg.se/
Postat av: rebecca

Hej ! :)

vill du fortfarande att jag ska ändra designen ? tycker att den du har är redigt snyggoch jag har fått många kommentarer om att de tycker att den är snygg :D



ha det bäst !

kramkram

2009-01-24 @ 23:02:29
URL: http://michaelsrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0