Fina karar, film, spaggetti och gungor...En salig röra :)

Hopp vänner. Just nu sitter jag hemma hos Chrisse och Stina där vi ska tillbringa kvällen med lite vänner. Än så länge är det Chrisse, Stina, Bollan och Linus som är här. Vi ska äta spagetti och köttfärssås :) OCh titta på Harry Potter :)
Måste tacka mina fina vänner Gynning och Elina för en sjukt kul kväll igår. Den innehöll verkligen allt som en tjejkväll ska innehålla förutom vin eftersom vi alla skulle köra hem. Vi käkade sjukt mycket skit som jag ska visa på bilder en vacker dag, kollade film, snackade mycket hemlisar och hjälpte varandra med våra problem...Underbart! Har saknat att vara med er så mina fina tjejer <3 Massa kärlek till er och tack till Andy som tog hand om sin lilla son så jag kunde vara där :)
Vi kollade på Ps I love u som verkligen var en underbar film! Ett måste för den som är en kärleks sucker som jag haha...Fina karar var där med. Som han från Greys Anatomy, Denny Duqette...Fiina kille :)
 
Men vi fick inte igång DVDn på ca 1 1/2 h för att vi inte fattade haha och inte heller micron fick vi igång med detsamma haha...Men så är vi :) Sedan kom grannen över men då hade vi redan fixat det...Det roliga var att han nog trodde att vi raggade på honom haha...
Jajja sammanfattning, superbra kväll!


I morse var min morfar och hans Lena över på fika och lite tulpaner fick jag :) Tack så mycket <3
Annars idag har jag och Cicca varigt och gungat med Ruben och lekt i sandlådan. Han hade för första gången skor på sig utomhus och det gick ganska så bra när vi väl ar ute men det var inte en trevlig upplevelse att ta på dem..Värsta kriget!
Just nu ligger Bollan, Linus och Chrisse i en böghög i sängen haha...
Nä nu kommer jag inte på mer att skriva :) Men jag vet att jag har mer! Men det kommer kanske sedan..
Ha en gemytlig fredag som gänget skulle uttrycka sig :)
<3

Kommentarer
Postat av: rebecca

Jaa jag tycker om den och dessutom så är den 50 :- billigare men det känns liksom inte som att det borde vara det som är avgörande =/.. inte en susning :O... har du skickat mail till mig ? :)

kram

2009-01-09 @ 17:42:05
URL: http://michaelsrebecca.blogg.se/
Postat av: Nikki

sv: hahha, du har rätt söt!

fint blogg!

2009-01-10 @ 20:53:20
URL: http://baranikkis.blogg.se/
Postat av: Regina

oh vad glad jag blir. Jag glad att du tycker så:)

2009-01-11 @ 19:57:55
URL: http://regina.blogg.se/
Postat av: Angelica

tack :)

2009-01-13 @ 09:02:14
URL: http://flisaflikka.webblogg.se/
Postat av: Emma Gynning

Kunde inte kommentera det andra inlägget!! Men vad du är duktig gumman. Var de do som trodde att jag och jimmi var dej och andreas? ;-)

2009-01-13 @ 11:49:28
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0