Ruben 1 år!

Hej alla :) Idag fyller min lilla son 1 år. Helt sjukt!!
Jag har haft min bebis ett år och så mycket har hänt! Han har gått från att knappt kunna göra något själv till att bli en väldigt självständig liten kille. Just nu springer han runt och låter som en bil med hans nya leksaksbil som han fick från mamma, pappa, Patricia och MAthias. Den var väldigt poppis precis som alla andra leksker han fått idag, tack så mycket alla. Tack även alla andra som hört av sig och grattat, så söta ni är som kommer ihåg att min prins fördelsedag :)
När jag skrev i den där boken jag har till honom där jag skriver speciella minnen och andra kan skriva saker till honom, skrev jag en hel berättelse om hur underbar han är hur underbart livet med honom är och har varigt haha. Jag hade aldrig behövt sluta skriva. Men hur svårt är det inte och beskriva hur mycket man älskar sitt barn.
Men allt som allt har det varigt en fin dag för min lilla kille som jag hoppas kunna få ner i hans bok :)
Just nu är jag verkligen skit mätt av pizza. Var inte hungrig men krängde ändå en hel haha.
I morgon ska vi göra en massa saker så jag skriver på kvällen och informerar ;)
Det blir inga bilder idag för det tar mer än hela natten att ladda upp. Får göra det hemma hos mamma och pappa i morgon :)
<3

Kommentarer
Postat av: Ida Lindborg

Ruben är den fnaste som finns och han kommer alltid att vara det! Jag önskar att jag också kommer få en sån fin unge :) puss

2009-01-18 @ 21:21:51
URL: http://minilindborg.blogg.se/
Postat av: therese

Grattis ruben på din 1 års dag!

2009-01-19 @ 13:41:57
URL: http://holmstrom86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0