Stress tönt jag är...

Nu sover trollet så nu har jag lite lugn och ro :)
Har varit mycket idag tycker jag, eller snarare jag som stressade så i morse att jag blev alldeles yr! Ville få fixat tvätten eftersom jag skulle vara borta hela dagen och inte ville stå med det nu ikväll...Sedan vill man ju in med tvätten så tidigt som möjligt så man blir klar med allt...Sedan plocka undan så man skulle hinna damsuga men det har jag inte hunnit och Andy som varit hemma hela dagen och bara gjort inget typ pallade väl inte..Är ju min uppgift och jag som tycker det är jobbit när Ruben sitter och äter skit från golvet! Jajja kan ju kvitta vad jag tycker ju, han tycker ändå annerlunda och har alltid en "bra" förklaring till varför han gör som han gör så inte lönt att ens nämna det..
Jag och Ruben var iaf hemma hos Gynning och det var även Emma och hennes lilla Linnea. Så söt den lilla tjejen är alltså! Och Emma och jag är väldigt lika hur vi tycker så skönt att snacka med henne om "barnsaker" :)
Ruben fick också en 1 års present från Linnea, en box med två böcker med hjul på. Jätte fina var dem och passar ju honom bra..Älskar både bilar och böcker. Fick också present från Chrisse och Stina som var över idag och grattade honom. Det var en bok med djur som bor långt hemmifrån :)
Fast jag och Ruben stack tidigare hem till Chrisse som var hemma. Sedan åkte vi hem tillsammans till oss. När vi kom hem gav Andy Ruben mat medans vi gick och handlade sedan hämtade han Stina och då lagade vi hamburgare. Jätte god kryddning blev det verkligen :) Smaskens haha

I morgon ska vi kanske till babycafé och sen till mormor en stund innan vi ska hem till Jennifer och familjen för att ta en närmare titt på lilla Caspian...Så får ju också Ruben och Sierra leka lite med varandra :)
Så ingen lugn dag i morgon heller :)
Ja nu ska jag lägga mig i soffan eller först förbereda för i morgon...
Sov gott vänner <3

Kommentarer
Postat av: Krullan

Varför hjälper han inte till? Måste vara jäkligt bra ursäkter om han slipper sånt... :)

2009-01-22 @ 12:54:49
URL: http://krullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0