Nyår...

Ja så var det 2009. Undrar vad som ska hända :) Ser i alla fall fram emot det för det kommer vara fyllt med så mycket glädje och kärlek pga Ruben <3 Mitt hjärta :)

Igår var det mycket trevligt. hemma hos Gynning. Träffade en massa nya människor som det visade sig att Andy gått i samma klass som. Så när vi var hemma hos min kompis så kännde Andy fler haha. Men så brukar det vara för alla vill vara vän med honom väl haha.
Vi åt fläskfilé med potatisgratäng, sallad och beasås :) Till efterrätt blev det marengsviss (eller hur det stavas).
Vi åkte hem vid lite över ett för Ruben vaknade när raketerna började som mest och kunde sedan inte somna om. Han tyckte det var läskigt och det kan man ju förstå. Men annars sov han rätt okej. När han vaknade så kunde jag aldrig natta honom så Andy fick göra det. Men jag låg i rummet som sällskap till dem båda. Kan ju inte vara för länge utan min bebis haha.
Hela kvällen satt jag mest och pratade med Elina och Gynning bara. Men det var kul för vi träffas ju inte speciellt ofta. Blev lite minnen och vem gillar inte att snacka om det. Och jag drack ju så klart inget men kännde inte alls att dem andra var så fulla som jag brukar så det var en väldigt lugn kväll. Det är ju alltid trevligt när man har barn där. Och alla var väldigt snälla och tog en väldig hänsyn till Ruben...Mycket snällt om det nu var en uppoffring vilket jag inte tror iofs. :)
Idag ska det badas för Rubens del. Och snart kommer mamma, pappa, Patricia och Mathias över för att äta och kolla film. Tack Emma för lånet av klänningen igår när min gått sönder, jätte gullit!
Här är nyårsbilderna. Kommer väl få skit av Elina men jajja :)









Kommentarer
Postat av: Krullan

Shit vad lille Buben har fått tänder, så sööt :)



Älskade bilden på dig och honom lite längre ner.



Gott nytt år :)

2009-01-01 @ 20:03:28
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Krullan

TACK för kommentaren om bilden... :) Det är jätte roligt att gå in på den sidan och trixa med bilderna, det kan du göra med Rubens bilder ju. Man kan göra fina ramar och sånt. http://www.picnik.com



Haha, ja vi såg ganska fräscha ut. Men trötta var vi.. inga bilder på dig från nyår?

Puss

2009-01-01 @ 22:57:18
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Therese

Gott nytt år på er med! <3

Vår nyår va jätte bra förutom att jag skulle jobba dagen efter. Hoppas ni med hade trevligt! Fast det låter ju som det i din blogg! =)

Den lilla killen är D.s bror son. Och han och hans bror är jätte lika. Kanske därför! =) haha.

Hoppas ni mår bra! Vi får träffas snart en dag!

Puss

2009-01-02 @ 11:17:36
URL: http://tinkibell.webblogg.se/
Postat av: Gabriella

:)Ska säga till dig sen hur den var:) Ha en fin dag, fast i det dåliga vädret! Kram

2009-01-03 @ 14:19:03
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Elina

hahaha ja men guud va fin jag e!!

du valde också dem bästa bilderna hjärtat:S HAHA

Jeje har ju snygga briller ivarefall!

2009-01-05 @ 13:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0