Klago kiss!

Caspian är bara sååå fin och så väldigt liten :) Han är ju stor för sin ålder men ändå så liten...Han låg i mitt knä idag :) Han var jätte lugn men blev såå glad när han fick komma tillbaka till sin mamma. Kärlek <3
Och Sierra så duktig hon har blivit! Hon går jätte bra, kryper nästan inte alls! Hon är så söt den tjejen!
Vi fikade lite kakor och en god paj som dem köpt, mmmm...
Dem är så fina hela familjen och dem får en såå att längta tills nästa bebis...Hade Andy sagt ok nu hade jag blivit jätte glad. Men jag vet inte om hans ens vill ha fler barn :( Känns inte så  iaf.
Men jag ska ha fler barn iaf haha dem är ju så underbara!
Har ju fått min mens idag på hur länge som helst så det är grönt att köra på :)
När jag kom hem var det bara sätta igång och damsuga och städa undan. Andy behövde nämligen sova när han kom hem från skolan..Jag som var snäll och hjälpte honom med hans natt för Ruben vaknade så många gånger...Det är så dumt mot mig själv egentligen för jag vet att jag inte får något tillbaka. Jag måste verkligen skärpa mig och säga nej och inte vara så snäll för Andy bara utnytjar det hela tiden..Vi sa det hos psykologen sist och Andy höll tom med...varför kan han då inte hjälpa mig i stället? Äh skit samma...
Och i morgon har jag så sjukt mycket att göra plus att det är min natt.. Ska hoppas att ingen ska tvätta så jag kan tvätta, lämna bilen på ny besiktning, plocka bort krockkudden där fram, kolla sofferna på Ilva, handla bikini till babysimmet för jag kan knappast ha den gamla...Ja det är väl allt tror jag. Nä jag ska lämna sorteringen också :)
Jajja blir väl lika stressigt i morgon också. Skulle egentligen träffat Sara och Älva men jag ringde precis och sa att jag bara inte orkade! Jag är helt slut i kroppen och jag ska ändå orka med på lördag annars får jag väl strunta i det..
Usch, klagar jag inte bara sjukt mycket?! Men det har varit lite motigt idag, men jag har ju min lilla gosse som gör mig glad :)
Nä hoppas eran dag varit mindre stressig!
<3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för den underbara kommentaren.Vilken söt pojke ni har =) Kraam Johanna

2009-01-22 @ 21:21:45
URL: http://supersuperjojo.blogg.se/
Postat av: matilda - mercedes mamma

vilken söt liten pojke du har !

2009-01-22 @ 23:15:37
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja, han är verkligen pappa upp i dan' :)

2009-01-23 @ 09:32:13
URL: http://flisaflikka.webblogg.se/
Postat av: Jennifer, Sierra & Caspian

Tack för besöket och dom fina presenterna! =)

Du får stå på dej gumman! Du har kämpat utan sömn i ett helt år, nu är det din tur att få sova!

Kanske en idé att sova hos dina föräldrar lite då och då så du får sova ut ordentligt?

BAMSEKRAM

2009-01-24 @ 11:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0