Utkast: Nu i ...

Nu i kväll har Ruben visat en helt annan sida än den vanliga. Och det var en ny bra sida :)
Till maten la jag upp som jag brukar, lite mer än vad han äter. Men han åt allt...Sedan tänkte jag att han kanske fortfarande var lite hungrig men knappast så han skulle äta mer mat så jag öppnade en burk med efterrätt. Han klämde hela!!Asså han brukar verkligen inte alls så mycket som han har gjort! Men det var så klart jätte positivt!
Sedan efter det så var han på jätte roligt humör och sprang runt och busade och skrattade hela tiden. När klockan var lite över sju så lugnade han ner sig så vi tog på pyjamas och läste lite böcker så han blev helt lugn. Sedan gick han och Andy ut i köket lite i 20 och gjorde lite gröt. Han åtinte jätte mycket emn inte så konstigt ju. Sedan tog jag honom så gick vi in och borstade tänderna och sedan aläckte vi ljuset och satte oss i soffan och pratade och mös och sen somnade han där. Det händer knappast annars kan jag säga, har kanske hänt en gång innan. Så nu har jag precis lagt honom i sängen och han kommer förhoppningsvis sova bättre nu för han kanske kommit över den där perioden...Men nä sån tur har vi nog inte haha. Men vi ska dock göra som vi gjort idag med att varva ner ett tag innan så han kanske kan mysa lite ed oss innan han somnar i stället för att vi ska gå med honom till musik varje gång.
Annars idag var vi hemma hos mamma och lekte, men inget babycafé. JAg var alldeles för trött så för en gångs skull så tänkte jag på mig själv, men jag hade lite dåligt samvete...
Men jag var så trött för att igår när jag var hemma hos Jennifer så ringde Elina för att fråga om jag ville med hem till Lina med henne och Gynning för att äta, dricka vin och snacka skit..Så det gjorde jag :)
Andy sa att han kunde hoppa träningen så jag fick komma bort lite och han kunde vara med Ruben. Och det var väl väldigt gullit av honom? Det tycker jag iaf, blev jätte glad :) Så tack!
Och vi hade väldigt mysigt. Utom när dem satt och kollade på en sida som nog hette efukt eller något liknande och den var så sjukt äcklig...Jag har ingen sådan humor alls...Tradigt eller?
Jajja men i det stora hela så hade vi jätte mysigt med allt snack :)
Hemma hos Jennifer var så klart också kul och riktit kul var det när Sierra trodde att Ruben jagade henne när han bara gik efter utan att fatta något och när hon såg det så skrattade hon ända in i själen och det var helt underbart. Hon är så härlig i vanliga fall men det var sjukt underbart och riktigt ärligt!

Hittade föresten ett paket med påbyggningstippar till naglarna så det har jag också gjort idag. Ser knappast ut som om något proffs gjort det men ändå helt ok..Kul med något nytt och så hoppas jag att mina naglar håller sig lite bättre så så jag kan få tillbaka mina gamla fina och egna naglar...Det är ju finast!

Ha en mysig kväll, fredag i morgon ju!
<3

Föresten bilderna som jag lovat kom ju inte igår för det blev ändrade planer och idag kommer jag inte in på datan där jag har dem så det sjuts upp till i morgon...Värsta cliffhanger haha...


 


Kommentarer
Postat av: Krullan

Vad duktig Ruben är :)

Hur går det annars till när ni nattar honom? Tar det lång tid innan han somnar, eller vaknar han ofta... eller hur brukar en natt se ut. Jag blir nyfiken nu!!!!! PUSS

2009-02-19 @ 21:04:43
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Ida Lindborg

vad kul att Ruben är på bättre humör :) Ses på måndag puss puss <33

2009-02-19 @ 23:24:44
URL: http://minilindborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0