Ja lite bilder bla

Det blev hem till Bömpa iaf :) det var jätte kul att träffa alla som jag inte sett på över länge. Men jag lämnade Andy där för han ändrade sig och ville gå ut. Det förstår jag verkligen för hela gänget var samlat utom en eller två och det är inte ofta nu förtiden.Så han får säkert jätte kul, det var inte igår han var ute heller.
Som tur var min bror med dit så jag kunde åka hem utan att Ruben var ledsen hela vägen. Men jag tror inte att Andy gått ut om Mathias inte var med. HAn har ju verkligen varit så gullig nu på senaste. Han har verkligen ändrat sig jätte mycket och hjälper till jätte mycket. Så jag tycker verkligen att han är värd all beröm :) Hoppas bara han har en riktig höjdar kväll i kväll!
Själv ligger jag med datan i sängen och ett gått rött te sidan om. Det är blåbärste utan koffein. Drack det hela tiden medans jag var gravid och ammade så jag inte skulle proppa lillen full med skit. Men nu är det bra om man är sugen på kvällarna så man inte blir lite pigg :)
Mamma ringde precis innan vi åkte innan och sa att allt var jätte bra och att resan gått bra. Hoppas verkligen dem får en hälig resa och att dem kan mysa riktigt mycket! Mina föräldrar unnar sig förlite tid med varandra så jag hoppas dem tar sig tid att göra det nu!
Sitter också och kollar på den där rocksystrar med Goldie Hawn, hon är ju så cool! Jag har föresten kommit på att jag är lik hennes dotter i kroppen, i bikini. Speciellt med brösten men det är liksom ok på henne för hon är ju så sjukligt snygg!



Här kommer bilder från kvällen hemma hos Bömpa. Den första är på Ruben som leker i snurrstolen :) Sen kommer bilder på gänget. Om vi börjar från vänster så är det först Andy, Wiberg, Anton, min bror och Natalie. PÅ andra bilden är det min bror igen, Natalie, Ahlman och Bömpa och den som går i bakgrunden är Bollan. Nästa är på mig och brevid mig till vänster sitter Chrisse och på andra sidan Jerry och Andy igen. Sedan blev Natalie så bra på denna bilden! Hon är sååå söt!
Sen en bild på min bror som också är söt, väl :)
Den sista är på Ahlman, Bollan och Bömpa.
Alla som var där är inte med på bild men alla blev inte bra heller ...



Ja så nu ska jag bara lägga mig och mysa med min sovande bebis :) Ska försöka sova sedan men kommer vara jobbigt när jag vet att syran är ute och svamlar i Paris, är ju så orolig!
Hoppas eran kväll varit trevlig och för er där den inte är slut än, ha det så kul!
<3




6,26,22,20,11,9,10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0