Svettis...

Nu har jag precis bytat lakan i vår säng för när Andy vaknade i morse så var där en blöt fläck efter honom som han har svettats i natt stackarn! Han fryser men ändå svettas han, det är så synd om honom tycker jag. Men ändå hjälper han mig mycket här hemma så antingen har han blivit gulligare mot mig eller så är han kanske inte så sjuk...Båda är bra :)
Idag var vi över på babycafé även fast Ruben inte är 100 än, men jag vet att han ville ut och han var jätte glad när vi var där :) Jennifer och Sierra var där så extra kul att träffa dem ju!
Men vi var inte hemma hos mormor idag för ville inte att Ruben skulle vistas så mycket utomhus eftersom det är så kallt! Men vi ses ju i helgen :)
Nu i kväll var Therese över här. Är skönt med henne för som hon uttryckte sig i sin blogg så är det skönt att vara med sånna som oss för vi bara är...Asså jag gick här och lagade mat och vi lekte med Ruben och badade honom även fast hon var här och det är skönt att det inte behöver vara en massa knussel liksom :) Tack för en trevlig dag!
Pappa har föresten ringt och pratat med vårdcentralen idag och jag har fått tid hos en ny läkare den 24/2 och ska även då tala om för den andra fjanten till läkare om hur jag tycker hon ska behandla sina patienter, med respekt!!
Nu väntar bingen :)
<3


Kommentarer
Postat av: Gynning

Hej gumman!!

Njä är inne i min dep period, men jag överlever.

Ha en fin helg på er. Puss

2009-02-06 @ 19:11:37
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0