Saknar och älskar!

Såå trött jag är nu! Måste nog vara den mening som jag överlägset skrivit flest gånger på denna bloggen haha. Men det är ibland väldigt, vad ska man säga, uttröttande att vara mamma. Nä men asså vissa dagar och vissa perioder är lite mer krävande och tar mer på en. Just nu är en sådan på nätterna. Han vaknar jätte många gånger och även fast han nästan alltid somna direkt när man tar upp honom så m¨ste man liksom ändå gå upp. Så man måste liksom vakna upp... Det jobbiga är ju att det varigt ganska så jobbigt för mig med hans nätter ända sedan han föddes. Jag ammade honom på natten i nästan ett helt år och så ska man vänja honom att sova i sin egna säng och sedan blir han sjuk och får då sova i min säng. Sedan är det bara börja från början med att vänja honom vid sin egna säng. Men jag tror inte bara att det är det utan att han har en "sån period" nu som Sierra också varigt i och plus att hans kindtänder bråkar lite med honom. Men detta kommer ju gå över och all trötthet överskuggas som vanligt över hur underbar han är alltid annars :)
Min lilla fis <3
Och idag hade vi riktigt kul! Vi packade ner allt vi behövde och begav oss hem till mamma och pappa där Patricia väntade och så gick vi till stora backen och åkte pulka. Fast Ruben tyckte inte att det var så kul...Så vi byggde två snögubbar i stället haha. Tog bilder på dem men syrran har kameran så får vänta med dem...Jätte kul fast båda "dog" jätte snabbt för att det var så varmt! Men jätte trevligt med snö så man kan leka lite!
Sedan stannade vi hemma hos mamma och pappa och åt och träffade farmor och farfar som var där för att ge Patricia och Mathias pengar inför resan.
Ska bli så tråkigt att vara utan dem! Älskar att vara med dem ju! Mathias är iofs "bara" borta en veckan men Cicca blir borta i en månad eftersom hon ska till Paris när hon kommer hem. Usch vad jobbigt jag kommer tycka det är! Jajja hon kommer säkert ha en helt fantastisk tid där så jag är såå glad för hennes skull!
Föresten han äntligen fått tummen ur röven och lämnat in min CV och ansökan till Toppen i Vellinge! Gick jätte bra, dem var riktigt trevliga! Hoppas bara jag får något, vill verkligen jobba där. Jag passar att jobba på ett sånt ställe, får ju träffa folk hela tiden, hjälpa lite ibland och det finns massa nya saker man kan lära sig om man får chansen och är framåt! Och det är ju jag haha..
Föresten en sak till, igår på gympan såg jag att mitt ena ben är längre än det andra, alltså märkbart längre! Haha såg jätte dumt ut, men ingen har ju sett det hittils så det syns nog inte om man inte ser det från en viss vinkel.
I morgon blir väl som vanligt kan jag tänka...
Nanna gott!
<3

Kommentarer
Postat av: Krullan

Jobbigt med tuffa nätter. Förstår inte hur du orkar...



Det med benet var lite kul... Jag har precis varit på ergonomikurs och där pratade föreläsaren om att hon har många patienter som klagar på att de har olika längd på benen. Men många ggr hör det ihop med ryggen, hur pass "rak" man är, hur "stretchad" man är i ryggen och sådär. Kommer inte riktigt ihåg.. men det var iaf sånt man kunde åtgärda själv.

Så har du inte märkt det innan, så kanske du fick det när du fick Ruben. Att bära på honom eller liknande.

Haha, vad vet jag... Det var bara lite roligt att du skrev om det precis efter att jag hört om det :)



PUSS och GODNATT!

2009-02-12 @ 00:02:30
URL: http://krullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0