Lite uppdate!

Usch nu är jag verkligen dålig på att uppdatera men jag är så slut efter Ruben varit så sjuk och så nu är Andy kass...Just nu ligger han i sängen och sover för han hade en sjuk huvudvärk, värre än han någonsin haft innan. Jag tror honom verkligen för han är ingen som klagar, han tyckte att det var obehagligt att det gjorde så ont tom...Hoppas stackarn slipper det i morgon. Då kommer Rubens farmor och farfar hit och äter middag. Men det är dem som lagat det :) Skönt för Andy men jag hade kunnat laga något. Jag lagade maten idag och den blev god !
Ruben är iaf på bättringsvägen absolut men nu har istället tänderna tagit vid. Kindtänderna är påväg och har är så fruktansvärt grinig. Hade behövt en paus från grinig het nu innan det kom tycker jag men å andra sidan...När dem är ute så kommer det väl vara bra ett tag :)
Igår åkte vi hem till mamma och pappa och åt tacos, mmmm...
Sedan sa Cicca att hon kunde ha honom i natt så vi kunde sova, MYCKET snällt! Skönt att man kan lämna honom där och att det är bättre än hemma för så är det! Iaf så va det de nu, han har typ inte pipit alls haha.
Men vi fick sova i natt och det var underbart! Han stannade där hela dagen idag också, hämtade honom vid 16. Så trodde Andy att vi bara skulle ligga i soffan och ta det lungt men icke mohaha. Här städades i förrådet, garderoben, toan och lite andra ställen :) Men det behövdes verkligen göras! Sedan sorterade vi Rubens gamla gläder i storlekar och la dem i kartonger som vi markerade. Lite lättare sedan när nästa kommer så man inte behöver sitta där då!
Han sa att han tyckte det var skönt att få undan sakerna bara för att han vet att jag verkligen tycker det är jobbit att ha det hängande över mig. Men vi mös i duschen innan vi hämtade Ruben så lite mys fick han iaf! :)
Farfar var över för att mäta till skötbordet som han ska göra till oss. Vill få bort det från matbordet ochi stället ha det i "Rubens hörna". Jag ska fota så ni får se.
Jajja nu ska jag väl väcka Andy och se hur han mår och kanske lägga mig hos honom och krama om honom :) För hur intressant är melodifestivalen? Lite lockar det...Får se...Ha en toppen lördag!
<3

Kommentarer
Postat av: sv: rebecca

Hej !

jaa jag funderar på när jag ska få tid och så men jag tänkte att jag kanske kunde göra om bloggen till en ny åt dig mot en slant eftersom att jag gör betaldesigner nu! är du intresserad ?

kram och ha det fint !

2009-02-08 @ 03:10:48
URL: http://michaelsrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0